Windows 10 update win 10 stopt : kon een of meer systeemcomponenten niet configureren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij update naar laatste versie van windows 10 steeds volgende melding bij het einde van de installatie (85 proc)

Al veel gegoogeld ; Zou iets met wifi te maken hebben???? Anderen machine keys wegdoen (. Wifi driver wegdoen????

Welk is nu een oplossing dat wel werkt

Heb al gezocht naar virussen, ccleaner uitgevoerd, gary utilties uitgevoerd , probleemoplosser maar niks helpt

Begint de installatie wel (pc, en de rest wordt aangevinkt als ok) doch hij haalt het einde nooit?

Raar

bedankt voor een tip

Marcel
 
zorg dat er niets anders aangesloten is van usb 's .. dus geen externe schijven en indien mogelijk gebruik je bekabelde verbinding ..
*mogelijk dat je draadloze verbinding verbroken werd..!
 
ga is naar pc instellingen - bijwerken en beveiliging - probleem oplossing - windows update
start de probleem oplosser
Hij zal waarschijnlijk niks kunnen oplossen
Start daarna de MediaCreationTool1903.exe en voer updaten uit
 
Heb probleemoplosser laten lopen
Chkdsk laten lopen
heb Avast verwijdert (wordt aangeraden, waarom????)
Heb het systeem van machinekeys wegdoen eens gebruikt (van ellende)
Update is nu aan het lopen (via upgradeassistent voor 4 de maal)
Ga het resultaat posten
 
Opgelost, volledig geinstaleerd na verwijdering Avast als virusscanner
tevens met kabel verbonden ipv wifi
Wegdoen van machinekeys en stoppen van ISS service
(uitleg op een site, weet niet of ik de link mag publiceren werking in bijlage gezet) doch verschillende malen aangehaald op internet als oplossing) en terug starten ISS na update

Hopelijk heeft iemand hier iets aan , want begon op mijn zenuwen te werken na 2 dagen updaten.
Nota, pc was niet van mezelf en heb gezien dat bepaalde updates mislukt waren, en omdat daardoor de windows assitent werd opgestart om up te graden.

Toch bedankt voor de tips

Marcel
 

Bijlagen

  • windows 1903 instaleren na fout.docx
    597.3 KB · Weergaven: 220
fijn dat het je alsnog gelukt is ..
de uitleg betreffende het verwijderen van de machinekeys en stoppen van ISS service komt van een ander hulp forum af heb ik zo de indruk ..
best dat je dat dan ook vermelde ..
 
Had maanden geleden zelfde probleem alles uitgeprobeerd zoals hier aangegeven niets hielp.Ik was eigenlijk van plan om win opnieuw te installeren maar al die software er terug op zetten ,ww & sleutels terug opzoeken is een karwei waar ik een hekel aan heb maar !!!! toevallig vond ik de dader >> Sync Back Free << start mee op met windows en die hield alles tegen zo zie je maar .Hopelijk heeft iemand hier iets aan de volgende update zal ik er wel op letten dat alles uitgeschakeld is dat met win opstart
Julke
 
Het verwijderen van die machinekeys en stopen van ISS wordt ook op een forum van microsoft ergens vermeld als oplossing.
dat kan best zijn maar jouw bijlage komt van een ander hulp forum .. in het verleden hadden we al probleempjes met zulke forums die daar moeilijk om deden ..daarom dat een bron vermelding aan te raden is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan