uurrooster Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik heb een iets gemaakt in Excel maar als ik de tijd wil op totaal zetten klopt het totaal dan niet in uren .

kan iemand me helpen
 

Bijlagen

  • test werk uurrooster.xls
    72 KB · Weergaven: 138
Pluis dat is het si !!!!! super thx

Dat geeft de oplossing natuurlijk als ge het omzet naar decimalen. Maar heb je ook eens bekeken hoe je per dag aan 7:36 uitkomt door de VM + NM + Verlof. Ik raak daar maar aan 7:30 hoor. En dat brengt Uw totaal uren dan nog maar op 37:30 indien het over 5dagen aan 7:30 is.
OEPS :
Waarom staat in I dat ze bij U dagelijks 6 minuten ziek zijn? En dan nog verborgen?????????
Wat moet er gebeuren als er verlof genomen wordt? Dan kunnen de uren ook niet kloppen.
In de juiste som op K (Totaal per dag) moet de verlofuren ook meegerekend worden.
 
toch niet hoor als ik uren tekort ingeef geeft hij 1 bij totaal en moet -1 zijn en als
8:0012:0012:3015:004:002:30 6:36
Totaal20:0016:30 37,00
Verplichte uren 38,00
Totaal 1,00
 
Ik was verder gegaan met de sheet van broere
Ging inderdaad nog iets verkeerd in de sheet van broere.

Heb dit aangepast. Ik heb alleen nog niets met Verlof gedaan, omdat ik niet weet hoe deze cel ingevuld wordt.
 

Bijlagen

  • deze dan.xls
    39.5 KB · Weergaven: 106
volgens mij moeten er 2 fortmules in één cel zitten denk ik maar welke weet ik niet ,wat ik wel weet dat
in K22 Negatief rood en positief Groen en te weinig uren -1 en teveel uren + 1 dan
 
strange wij doen 7:36 per dag waar ze het uithalen weet ik niet maar goed daarom da ik in I verborgen was
neen is nog niet zo ik het zou willen hebben.volgens mij moeten er 2 fortmules in één cel zitten denk ik maar welke weet ik niet ,wat ik wel weet dat
in K22 Negatief rood en positief Groen en te weinig uren -1 en teveel uren + 1 dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan