Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn pc is ook een account aangemaakt voor mijn kleindochter, zij heeft blijkbaar querty en ik azerty. Via Instellingen - Taal probeer ik dat te wijzigen in azerty maar ik luk daar niet in. Ik probeer daar als taal Nederlands- België te zetten (als enige taal). Telkens als ik opnieuw opstart is Engels er terug bij gevoegd en heb ik natuurlijk weer querty. Graag wat hulp.
 
ik ben best wel tevreden over dit spook ... het spookt hier zelfs al 1 dag vroeger dan dat deze vrijgegeven werd ...en tot op heden valt dit spook best wel mee .
 
Dit is de laatste stand van zaken:
Bij mijn eigen account (Administrator) geen probleem. De enige taal is Nederland (België) dus azerty.

De tweede account, ook Administrator, blijf ik problemen hebben. Daar is een tweede taal aanwezig Engels en die is altijd standard. Dan doe ik die weg zoals Luc laat zien in reactie #14 en dat blijft goed gaan tot ik opnieuw opstart dan is het terug Engels. Waarom? ik weet het niet

De derde account gaf dezelfde problemen als de tweede en heb ik ondertussen verwijderd.

Hulp is dus nog altijd welkom.
 
Verwijder alle niet AZERTY keyboard input methoden en behoud exact één. Diegene die je blijgt gebruiken.
Ga naar configuratie scherm - Tijd, Taal en Regio. Regio -Administratief. Kopiëer instellingen klikken. Kijk of bij 'huidige gebruiker' de correcte instellingen staan. Vink dan onderstaande checkboxen aan (Welkom scherm en nieuwe gebruiker accounts) en bevestig met OK.
 
Hoi,

Het probleem is dat er standaard staat ingesteld dat een nieuwe gebruiker een qwerty klavier heeft:

Het moet dit geweest zijn maar eindelijk is het opgelost. Ik heb je uitleg uitgeprint en zo nauwkeurig gevolgd en nieuwe accounts aangemaakt. Tot nu toe nog geen reclamaties gekregen.

Het is me wel een raadsel waarom dit probleem zich pas na een jaar of twee manifesteert want het is altijd goed geweest.

Iedereen maar vooral Marc bedankt voor de hulp.
Joke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan