Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Ik zoek al een tijdje of het niet mogelijk is de vastgepinde lijst die je krijgt via Verkenner > Jump list te zetten in de vrije plaats links, zodat je geen twee klikken moet maken en het direct ziet.

Kan iemand dat even bekijken?

Verder ben ik echt opgetogen over Win10. Een toffe verbetering.

P1050041.jpg
 
Je ziet de lijst = jump list met Downloads - Dropbox - Google drive - Bureaublad - Documenten - Afbeeldingen - Muziek - Documeten (map).

Wel, deze lijst zou ik graag direct zien, zonder eerst naar Jump list te moeten gaan en zou het te zien zijn links, waar nu zoveel open ruimte is.

Ik meen dat op een of andere Win10 demo gezien te hebben dat het daar stond.

Op die manier worden kliks uitgespaard.
 
WaWa, probeer dit eens ==> alle instellingen / persoonlijke instellingen / start / "start op volledig scherm weergeven" aanzetten.

nu zou je links onderaan een knop zien met verticale lijntjes, druk hierop om al je progs links te kunnen zien dan.
 
@Q: Dat bedoel je?:

Verkenner.jpg


Dat gaat ook perfect, natuurlijk, maar dat is toch eerst Verkenner klikken én dàn pas bv.: Afbeeldingen.

Wat ik zag is een middel om direct naar Afbeeldingen te gaan. Begrijp je?
 
Dat is ook een goede oplossing. Zal ik doen. Twee snelkoppelingen: Afbeeldingen en Documenten (op mijn D:-drive.
Wat mij intrigeerde was wat ik op Youtube gezien had dat dit alles links boven de Start stond.

Merci voor de suggestie tot we het misschien toch eens uitvlooien. ..
 
plaats die link dan eens van YouTube !

** je kan eenmaal de snelkoppeling aanwezig is op je bureaublad deze ook naar je taakbalk verslepen ..
bijgevolg word deze aan je taakbalk vast gemaakt en dien je maar 1x te klikken .

de snelkoppeling op je bureaublad mag je dan weer verwijderen .

Ashampoo_Snap_2015.08.07_14h06m24s_003_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan