Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Enkele weken geleden kreeg ik , na openen van Spotnet, het aanbod van SnelNL om 3 dagen gratis te downloaden, misschien stom om hierop in te gaan. Ik heb een paar bestanden vlot kunnen downloaden. Na drie dagen mail van SnelNL om betaald verder te gaan: ben er niet op in gegaan.
Sindsdien gebeurt het volgende: na openen van spotnet( via provider Anders... enz.. van pctuts) Fout :Exception of type "OutOfMemoryException was thrown en OK.
Als ik dan klik op een bestand om te downloaden, krijg ik enkel een wit scherm en geen groene naar beneden gerichte pijl om te dowloaden.
Wat te doen om dit te verhelpen?

In het begin , na gebruik van SnelNL, kreeg ik ook : CommemtStarter. Unable to open the database file. Momenteel zie ik dit niet meer.
 
Zoek eens met NZBIndex naar: DBCLoader11

Het is een nzb-file en is MB 4,8 groot.
Om deze te downloaden hebt u geen spotnet nodig. Enkel GrabIt.
De oplossing voor uw probleem zou daar inzitten.
 
Ik heb eerst de database verwijderd en dan opnieuw spotnet gedownloaded. Kreeg nog de melding :CommentStarter......, maar kon wel een file openen (maar niet de commentaren lezen) en downloaden via de neerwaartse pijl rechts boven, groen wordend bij aanklikken.
Heb dan de tool van Tuts (DBCLoader.exe ) toegepast, en nu is het probleem opgelost.
Dank aan allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan