Video dvd doorlopend laten afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet voor een voorstelling een video DVD altijd laten afspelen zodoende dat deze op het einde automatisch terug begint te spelen vanaf het begin.
is dit mogelijk of hangt dit van de DVD-speler af?
 
Random play noemt dit. Dat wordt ook met een lusje met 2 pijltjes weer gegeven soms. Zie eens op je player of je 1 van deze 2 mogelijkheden ziet staan.
 
Met de meeste DVD schrijfprogramma's kan je dit instellen.
Random play is eerder alle liedjes door elkaar afspelen. Dus niet in een vast bepaalde volgorde.
 
Bij mijn weten Kan je dat instellen in Nero. Sinds een paar jaren zit die functie er in. Probeer eens met een dvd-rw.
Met DvdShrink lukt dit ook. Daarmee kan je de dvd herschrijven. Start vanzelf bij 1 titel en herbegint spontaan.
Denk dat dit met ConvertXtoDVD ook lukt.
 
In ieder geval zoeken naar deze functie: Auto Repeat of in sommige gevallen gewoon Repeat
Of dit met een brandprogramma lukt weet ik niet, nooit nodig gehad.
Denk wel dat zoiets mogelijk is als je een DVD Authoring programma gebruikt. Hiermee kun je bijvoorbeeld filmpjes linken en zo. Link je dan het eind van het filmpje weer naar het begin, zal hij opnieuw afspelen.
Ook op de meeste players is de repeat functie aanwezig waarmee je dus een filmpje automatisch opnieuw af kunt laten spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan