Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn schrijffouten maken het nog gekker. Ook nog een foto van die Zyxel die bij een veeg naar onderen tevoorschijn komt en bij Chrome aan .
Ik weet niet of je Zyxel kent.
De phone verbindt automatisch, herkent de wifi ginds. En het symbool wifi bovenaan is aan. Maar je kunt niet op Google.
Als je niet weet dat er extra Zyxel zit dan geraak je niet verder.

zyxel wifi.JPG
 
Als andere mensen bij u op wifi automatisch ingelogd geraken omdat ge ooit hun het gn en ww gegeven hebt zal er geen ZyXel opzitten . Die ZyXel moet je telkens invullen als je dat na 'n tijdje verlaten hebt.
Ik vind alleen een soft reset voor die P8 lit ( Huawei P8 Lite Troubleshooting ).
In vorige antwoorden lees ik over repareren, dan toch maar.
 
Zyxel is geen applicatie op je toestel (smartphone ed). Dit is een portaalsite op die gateway appliance (Zylex UAG4100). Je maakt een verbinding met een AP (verbonden met- of geïntegreerd in) deze gateway en vervolgens ga je via je webbrowser het net op. Daar moet je authenticeren via een portaalsite op die gateway. Indien ok, ga je toegang krijgen tot internet. Deze methode is eenvoudiger dan een beveiligde AP verbinding, omdat daarmee alle clients dienen ingesteld te worden met de nodige WiFi instellingen. Maw de AP verbinding gaat op niet beveiligd staan (open).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan