Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, de verjaardag update Windows 10 is perfect verlopen Windows versie:1607. build: 14393.51. Ik heb de Update zelf binnen gehaald en laten installeren en niet via de aangeboden updates bijwerken via Windows 10, nu is een mapje en snelkoppeling worden aangemaakt me de naam: Windows10Upgrade en de snelkoppeling op de desktop: Windows 10-upgradeassistent, wat moet daar mee gebeuren? kan dit worden verwijdert en zo ja hoe. Iedere reactie is welkom waarvoor mijn dank.

Groet, Obelix
 
mooi zo dat deze zonder problemen is binnen gekomen ..

Ik had wel manueel de stap naar versie 1607 gemaakt een aantal dagen geleden. Die is reeds 2x geupdated.

Op 13/08 heb ik reeds de stap naar versie 1607 gemaakt, op 24/08 een Cumulatieve update KB3176934 en dan gisteren nog eens zo een update maar dan met nummer KB3176938
 
Ik heb sinds 31 augustus tot gisteren 6 pogingen ondernomen om de verjaardagsupdate voor Win 10Pro te installeren, zonder resultaat. Op 87% krijg ik telkens een zwart scherm. Nochtans heb ik de vele tips die ik vond via Google en via Microsoft forum zelf, uitgevoerd. Ik ga er voorlopig mee stoppen en wachten tot Microsoft zelf met een oplossing komt.
Gelukkig herstelt de PC zich telkens terug naar de vorige versie. Op de PC staat het OS Win10Pro versie 10.0 (build 10240).
 
@JEG je kan anders deze update eens ophalen via de link naar de Download center ... kies de juiste bit versie en plaats deze in het mandje ...download deze dan en open de map ...dubbel klik op het uitvoerend bestandje ..
de link naar de Download center staat reeds vermeld in bericht 15

****jij spreekt hier nog over een build versie toen Windows 10 pas gelanceerd werd ..!
 
Ja, dat is de enige update versie die ooit aangeboden werd, behalve één die destijds ook mislukte. Wellicht is de oorzaak hier te zoeken. Moet ik alvorens die verjaardagsupdate te laten slagen eerst andere updates trachten te installeren? Zo ja, welke ontbreken er dan?
 
nee in feite kan je deze ook starten zonder al de anderen te moeten ophalen ...je verkrijgt hiermee build 14393.105 ( indien alles goed gaat ) .. succes ermee en onderbreek niets ... je laptop sluit je best aan op de adapter.
verschiet niet indien je beeldscherm effe op zwart gaat en vervolgens een blauw scherm weergeeft ...
 
Sorry, maar ik vind de juiste link in het download center niet die mij de verjaardagsupdate KB3176938 (build 14393.105) moet geven. Is deze dan wel bestemd voor Win10Pro en in het Nederlands. En als ik hem kan installeren blijven dan al mijn programma's en persoonlijke bestanden behouden?
 
je dient dan ook de IE11 te gebruiken de link werkt niet met de edge !
ja alles blijft behouden ...hier dien je geen schrik voor te hebben .
welke bit versie draai je !
 
Chrome gebruik ik zelf nooit ...kan best zijn dat het daarmee lukt ... ik betwijfel echter dat je Chrome kunt gebruiken ..hier is de link nogmaals ..

klik...

ik heb ze juist zelf opgehaald en dit ging zonder problemen met de IE11
de in het groen gekleurde regel is deze voor de 64 bit systemen deze dien je dus op te halen ...

Ashampoo_Snap_2016.09.04_18h23m09s_003_.jpg

Ashampoo_Snap_2016.09.04_18h38m33s_004_.png
 
Ik heb nu 2 updates in mijn mandje:
1. cumulatieve update win10 version 1607 64xsyst (KB3176938) 332.8MB
2. cumulatieve update win10 version 1607 (KB3176938) 205.9MB
Moet ik ze beiden hebben en zijn ze geschikt voor Win10Pro?
Ze staan nu in mijn mandje, maar hoe krijg ik ze gedownload, want ik heb ze nodig op een andere PC?
Ik zie het nu pas. Ik moet dus enkel de groen gekleurde hebben en dan wellicht gewoon op download klikken.
Maar ik moet nog zeker zijn dat het voor Win10Pro is!
Indien die cumulatieve update geïnstalleerd is moet ik dan nog de aangeboden verjaardagsupdate die ik van MS ontving installeren? Dit bestand omvatte ruim 2.5GB en die andere update nu maar 332.8MB?
 
indien de andere pc een 32bit versie is dan heb je ze inderdaad beiden nodig maar dien je er maar 1 te instaleren !
voor een 64 bit systeem installeer je de Cumulatieve update win10 version 1607 64xsyst (KB3176938) 332.8MB
op een 32 bit systeem installeer je de Cumulatieve update win10 version 1607 (KB3176938) 205.9MB

je heb ze beiden toegevoegd aan het mandje ... klik dan 1x op het mandje en klik dan verder op download ...
geef een bestemming aan waar je deze wenst te bewaren ...
*ik koos hier voor een nieuwe map met de naam KB3176938 zoals je kon zien op de eerder geplaatste afbeeldingen ...
éénmaal deze gedownload zijn open je de betreffende map en start je de update op..

**je vermeld ik heb ze nodig op een andere pc .. wel zet ze dan over op een usb stick nadat ze gedownload zijn !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan