Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, de verjaardag update Windows 10 is perfect verlopen Windows versie:1607. build: 14393.51. Ik heb de Update zelf binnen gehaald en laten installeren en niet via de aangeboden updates bijwerken via Windows 10, nu is een mapje en snelkoppeling worden aangemaakt me de naam: Windows10Upgrade en de snelkoppeling op de desktop: Windows 10-upgradeassistent, wat moet daar mee gebeuren? kan dit worden verwijdert en zo ja hoe. Iedere reactie is welkom waarvoor mijn dank.

Groet, Obelix
 
@Qtex: Beide toestellen zouden upgrades moeten ontvangen. Op de vaste PC zie ik dit: "Uw apparaat is up-to-date. Voor het laatst gezocht: vandaag, ‏‎11:26" (nu is het 12u). Er is ook geen anti-spy ware aanwezig.
De laatst ontvangen update dateert van 1 sept: KB3150513: Update voor Windows 10 Version 1511 voor x64-systemen
 
@cvdw op 1 september kreeg ik hier de Cumulatieve update Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen (KB3176938) binnen die dus er voor zorgde dat ik build 14393.105 heb verkregen...

het kan natuurlijk zijn dat bepaalde systemen gewoon niet meer geupgrade worden omdat de hardware (denk nu aan de cpu) gewoon niet voldoet aan de eisen .

je kan vermits het volgen van bericht 41 mogelijk wel upgraden naar deze laatste build versie 14393.105 ... ik zou zeggen probeer het eens !
*mocht het blijken dat je systeem gewoon nietmeer in aanmerking komt om te upgraden naar een nieuwere build dan krijg je hier een melding van en word je systeem hersteld naar je huidige build
 
Vandaag om 11u30 aan de update met het Media Creation Tool begonnen. Uw richtlijnen nauwkeurig opgevolgd. Alles verliep goed tot 30%. Dan startte de PC terug op tot 71% maar dan plots rond 12u een zwarte scherm. Ik weet dus niet wat hij nu verder aan het doen is. Moet ik terug opstarten of wachten, maar dan hoelang?
 
wacht geduldig .. zie jij een lichtje flikkeren betreffende de harde schijf wel in dat geval is hij er mee bezig .. je vergeet dus dat je van build 10240 naar build 14393.105 gaat dit is dus een nieuwe Windows dat je gaat krijgen ..deze heeft dus zijn tijd nodig ...laat alles op zijn beloop .
 
Ik draai deze update op een Acer Veriton Z4631G. Bij de aankoop stond er Win7Pro op. Ik weet niet waar die HD zit en m.i. heb ik ze ook nog nooit zie flikkeren. Enfin, ik ga nog maar wat wachten.
 
@Jeg je gebruik dus een all in one desktop pc ... deze heeft een 1Tig harde schijf en deze zit verborgen achter je scherm onder de drive ..je zal dan ook geen lichtje kunnen zien dat deze dus met een bewerking bezig is ... standaard was deze voorzien van de Win7 pro en wellicht heeft men deze in de winkel geupgraded naar de Windows 10 pro
 
Daarom zag ik nooit de HD flikkeren. Windows 10Pro heb ik er wel zelf op gezet nadat ik vorig jaar de update van MS aangeboden kreeg. Het lukte toen na een tweede poging. Maar zoals je reeds weet heb ik de verdere updates nooit kunnen installeren.
 
das nu dus ruim 30 minuten ...wacht nog een 10 tal minuten denk dat deze dan verder gaat ...

*zelf heb ik hier eens een oude HP laptop binnen gekregen waar ik dus de Windows 10 moest op voorzien ... deze bleef hier ruim 2 uur op het zwart scherm hangen ...radeloos dat ik was sloot ik de laptop af en herstartte ik deze weer ...en hij ging gewoon verder daar waar hij eerst bleef hangen..

*wacht dus nog maar effe..
 
je kan het risico nemen om deze dus heroptestarten..
is er een resettoets dan gebruik je die .... eerder zou ikzelf nog een 30 minuutjes wachten .. jij beslist !

de reset optie is er door de powertoets gedurende 4seconden in te houden en deze los te laten om dan vervolgens weer in te drukken ..zodat deze heropstart zonder echt uit te gaan .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan