Windows 10 opstart (blijft hangen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Als ik W10 (Versie Releasedatum: 9 oktober 2018 Versie:OS-build 17134.345 opstart ) opstart blijft hij in het opstartscherm (bekend W10 scherm/venstertje met draaiend ballonnetje) hangen (nu al zo´n 3 uur).

Ik beschik over een systeem backup (Eusus ToDo BU Home) op een aparte (uitwendige) schijf en een emergency disk (waar ik niet mee om kan gaan......)
Kan iemand mij op pad helpen.
 
gebruik een usb stick aangemaakt via het media creation tool en start daarvan op ...kies na het ingeven van de taal/land instelling voor de repair functie ..(deze staat eerder links onder in beeld ).
 
ja dat kan maar dan dien je aan te geven om een medium aan te maken voor een ander systeem en dien je er tevens op te letten dat je de juiste bit versie aanmaakt op de stick als deze die dus hersteld dient te worden ..
ja het maakt geen verschil of er nu een SSD of een HDD aanwezig is in je systeem ...je dient zo wie zo in je bios aan te geven om op te starten vanaf deze stick .
 
Je bent in het algemeen heel duidelijk, maar kan je dit -dien je er tevens op te letten dat je de juiste bit versie aanmaakt op de stick als deze die dus hersteld dient te worden - svp nog toelichten?
 
stel dat je op een 32 bit systeem de stick aanmaakt ..en het te herstellen systeem is een 64 bit dan dien je daarop te letten en dus ook een 64 bit besturings systeem op de stick te zetten ..hoop dat het nu duidelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan