Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo forum. ik had na veel gedoe eindelijk windows 7 geinstaleert zoals bekend, was blij, nu niet meer. volgende windows update voor windows 7 . gisteren windowsupdate uren laten lopen niets. vandaag loopt nog steeds niets. zit dus wer op laptop. heb wel internet verbinding maar krijg geen updates binnen. heb gebrobeert microsoft security te instaleren maar geeft ook aan dat er iets niet is maar wat.gaatdus niet door. kan iemand mij hiermee helpen. ik bedank me.
 
Ligt er aan hoe de configuratie van de pc is.
Ook ik heb wel eens dagen en dagen zitten wachten tot de updates allemaal binnen waren van Windows 7. Het betrof hier een ASUS netbook met maar 2 Gb intern geheugen en een Atom processor.
Uiteindelijk kwam het toch allemaal goed.
 
ik heb dit probleem ook ik had mijn pc in aug. 2014 uit gezet en 2 dagen geleden weer aan gesloten en aan gezet en bij mij blijft windows update ook lopen zijn er nog wel update's beschikbaar voor win.7 na 2014
 
updates kan uren en dagen duren en aan microsoft vragen helpt weinig gewoon wachten tot ze daar zin hebben denk.

Mijn frustraties in de week aan de telefoon is gedaan aan microsoft 1 ste keer lag de horen snel af ginds tot 3 maal toe mijn frustraties proberen melden.
ze lachen u zelfs uit en hebben geen probleem je linux gaat.

Kan updates nu terug op automatische gezet worden ?
 
In principe hebben die updates niet iets te maken met je besturingssysteem ... indien je zoiets nog voor hebt kan je best je pc afsluiten eventueel door gewoon de stroom te onderbreken en 's anderendaags terug manueel updaten ... ik kreeg bij onlangs bij het afsluiten de melding dat er 270 updates moesten geïnstalleerd worden .. !!??? Ik heb onmiddellijk op de schakelaar geduwd om de pc af te sluiten .. de dag erna heb ik manueel geupdated en alles verliep normaal !!
Mvg.,
George
 
Mijn oude Asus SLI had na een poging om 10 te installeren er de brui aan gegeven.
Zelfs een heel weekend leverde niets op.
Kwan dit tegen, even updates uit zetten en de daar vermelde updates downloaden.
Ik bleek er twee te missen.
Is in het Duits belangrijkste tekst in het nederlands:

Stap 1c: Sla de patches op. In Chrome en IE krijg je de vraag om het bestand de openen of om op te slaan. Sla hem op.

Stap 1d: Schakel Windows Update uit. De minst verwarrende manier om dit te doen is via Start > Configuratiescherm > Systeem en beveiliging > Systeembeheer. Dubbelklik op Services, selecteer Windows Update en klik met rechts om de service te stoppen.
Stap 1e: Installeer de patches. Dubbelklik een voor een op de gedownloade bestanden. Als je een waarschuwing krijgt dat deze reeds is geïnstalleerd kun je direct verdergaan met de volgende. Door het draaien van deze updates ben je voortaan voorbereid op de maandelijkse wijzigingen.

Succes.
 
Ergens in mei was het updaten gestopt.
Op gegeven moment kreeg ik toch de melding dat er 75 updates waren.
Eerste keren duurde dit een eeuwigheid tot er iets gebeurde. Update venster ging steeds 2 keer open. Meldingen van mislukte updates etc.
Tot op gegeven moment mijn Logitec muis en keyboard ook niet meer werden gevonden.
Uiteindelijk ben ik gewoon teruggegaan via herstelpunt(voor de updates dus) en de updates met 3-5 tegelijk gedaan(afhankelijk vd grootte).
Ettelijke keren telkens moeten herstarten, maar alles verliep zonder enige probs.
Dubbel venster van updates is nu weg en krijg weer meldingen.
Misschien dit eens proberen.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan