Windows Mail en alle andere email clients.

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hilario

Gast
Hallo,ik heb al lang een probleem met het binnen halen van e mail.Ik werk met Windows Mail en kan geen e mail binnen halen.Het programma erkend dat er mail op de provider is maar kan het niet binnen halen,na 2à3 uur is er van een gewoon mailtje maar 60% binnen gehaald.
Andere mail programma's doen hetzelfde,versturen van mail is geen probleem.
Ik heb mijn provider(Base) al verwittigd maar die vindt ook geen fouten,hij stuurt nu automatisch mijn mail door naar een alternatief programma.
Alles al geprobeerd,firewall en virus scanner uitgeschakeld maar niets.;!;!
 
Zou het kunnen dat je reeds enige tijd met dit probleem worstelt en dit ook elders (ander forum) hebt aangekaart ?

Als ik in Google "hilario mail base probleem" ingeef kom ik hier terecht ... als ik op die site de topics van Hilario opzoek, dan krijg ik dit als resultaat.

Of gaat het hier over een andere Hilario ?
 
@Hilario probeer je provider te veranderen in profiel naar Base om in toekomst misverstanden te vermijden ;)

Even deze opmerking aanvullen met de ontbrekende uitleg: bovenaan zie je Welkom, hilario staan: klik op "hilario". Nu navigeer je naar het tabblad "Over mij".

Bij Basic Information zie je naast "Provider" een potloodje staan, klik op dat potloodje. Je ziet een driehoekje staan naast KPN, daar klik je op, selecteer "Base" en klik dan op de knop "Opslaan".
 
Even deze opmerking aanvullen met de ontbrekende uitleg: bovenaan zie je Welkom, hilario staan: klik op "hilario". Nu navigeer je naar het tabblad "Over mij".

Bij Basic Information zie je naast "Provider" een potloodje staan, klik op dat potloodje. Je ziet een driehoekje staan naast KPN, daar klik je op, selecteer "Base" en klik dan op de knop "Opslaan".
natuurlijk ben ik weer verkeerd volgens je...dacht dat Hilario wist hoe het moet.. omdat hij wel Kpn had ingevuld...
 
natuurlijk ben ik weer verkeerd volgens je...dacht dat Hilario wist hoe het moet.. omdat hij wel Kpn had ingevuld...

Ik zei NIET dat je verkeerd was, ik zei WEL dat je onvolledig was. Vandaar mijn terechte aanvulling op jouw eerdere bericht.

Ik meen me te herinneren dat er gisteren uitdrukkelijk was gevraagd om "er mee te stoppen" en toch begin je er weer mee ... jammer.
 
Ik zei NIET dat je verkeerd was, ik zei WEL dat je onvolledig was. Vandaar mijn terechte aanvulling op jouw eerdere bericht.

Ik meen me te herinneren dat er gisteren uitdrukkelijk was gevraagd om "er mee te stoppen" en toch begin je er weer mee ... jammer.
kijk begin niet ..ga er van uit dat Hilario weet hoe het systeem werkt heeft toch account gemaakt of niet?? weet hij het niet zal ik hem wel dat vertellen ..of ben je mister perfeckt maar valt me op dat jij bij het minste comment geeft niet alleen bij mij ...
maar heb mooi voorstel voor je jij word medewerker ik niet meer veel toffer kan ik niet zijn toch en ben nie.............. heb je hem...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan