Windows Mail en alle andere email clients.

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hilario

Gast
Hallo,ik heb al lang een probleem met het binnen halen van e mail.Ik werk met Windows Mail en kan geen e mail binnen halen.Het programma erkend dat er mail op de provider is maar kan het niet binnen halen,na 2à3 uur is er van een gewoon mailtje maar 60% binnen gehaald.
Andere mail programma's doen hetzelfde,versturen van mail is geen probleem.
Ik heb mijn provider(Base) al verwittigd maar die vindt ook geen fouten,hij stuurt nu automatisch mijn mail door naar een alternatief programma.
Alles al geprobeerd,firewall en virus scanner uitgeschakeld maar niets.;!;!
 
En neen ik wil Base niet kwijt,ik had gedacht dat hier wel iemand zou zijn die dit ernstig zou nemen,maar ik zie hier verschillende mensen die het in het belachelijke trekken!!!Schrijf mij maar uit op dit forum!!!
 
welke instellingen gebruik je bij WM ...plaats daarvan eens een printscreen .
ik bedoel dus wat heb je ingesteld bij inkomende mail en bij uitgaande mail

probeer voor inkomende mails " in.base.be " in te geven en voor uitgaande " out.base.be " ( zonder haakjes )
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam deze PDF tegen: de product manual van Snow. Op bladzijde 27/32 vind ik (bij "mail en cloud") het volgende terug:

e-mail : klassieke e-mail service (via POP3): je mails op je pc bewaren via het gebruik van een klassiek e-mailprogramma

Afgaande op deze info denk dat je mag besluiten dat het werken met een e-mailprogramma op je PC (Thunderbird, Windows Mail, Outlook, ...) bij Snow enkel kan mits de extra "mail & cloud" wat €3 per maand kost.

Neem eens contact op met de technische dienst van Snow, zij kunnen ongetwijfeld meer info verschaffen: 02/791.72.72
 
Dag Hilario.
Ik heb op het andere forum gelezen dat het probleem is ontstaan na herinstalleren Windows Vista.
Na herinstalleren windows vista heb je dan ook de nodige service pack's geïnstalleerd?
 
Mensen ik heb geen SNOW!!!!!!!En ik gebruik"in.base.be" en "out.base.be"!!!!en ik heb alle "service packs"geinstaleerd!!!!!En ik heb al contact gehad met de technische dienst van BASE.EN DIT IS HET EINDE!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan