Windows Mail en alle andere email clients.

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hilario

Gast
Hallo,ik heb al lang een probleem met het binnen halen van e mail.Ik werk met Windows Mail en kan geen e mail binnen halen.Het programma erkend dat er mail op de provider is maar kan het niet binnen halen,na 2à3 uur is er van een gewoon mailtje maar 60% binnen gehaald.
Andere mail programma's doen hetzelfde,versturen van mail is geen probleem.
Ik heb mijn provider(Base) al verwittigd maar die vindt ook geen fouten,hij stuurt nu automatisch mijn mail door naar een alternatief programma.
Alles al geprobeerd,firewall en virus scanner uitgeschakeld maar niets.;!;!
 
of heeft Hilario usb modem das mobiel
klopt ook niet want in afbeelding van test ga ik er van uit dat het modem is..
maar toch op Base zie ik niks van vast internet....
 
navarro
Is het zo beter:
KPN Group Belgium lanceert een bundel van internet, telefonie en televisie voor 39 euro. Het vaste aanbod gaat onder de nieuwe merknaam SNOW.

SNOW is vanaf 7 februari te koop in de Base-verkooppunten en op snow.be.
 
navarro
Is het zo beter:
KPN Group Belgium lanceert een bundel van internet, telefonie en televisie voor 39 euro. Het vaste aanbod gaat onder de nieuwe merknaam SNOW.

SNOW is vanaf 7 februari te koop in de Base-verkooppunten en op snow.be.
he Luc had geen opmerking over Snow
zegde (zei) weet niet wat abn is...dat leden dit niet in hun profiel kunnen aanvinken
en over Snow niet echt correcte reklame voor 39€ heb je niet veel he.
 
Andere mail programma's doen hetzelfde,versturen van mail is geen probleem.
Ik heb mijn provider(Base) al verwittigd maar die vindt ook geen fouten,hij stuurt nu automatisch mijn mail door naar een alternatief programma.

Kan je volgende eens verduidelijken aub?
Je hebt andere mail clients geprobeerd (welke?) en allemaal geven ze hetzelfde resultaat. Dus je kan geen emails ontvangen.
Een alternatief programma...? Welk? Blijkbaar gaan andere mailprogramma's niet? En je provider kan toch niet naar een andere client iets sturen...?

Graag verduidelijking.

Alvast bedankt.
 
Ik kan hier langzaam niet meer volgen,volgende formule heb ik "http://offer.base.be/nl_BE/b_homepack.html"
En ja via webmail van Base kan ik mijn mails lezen!En ik heb "Thunderbird"geprobeerd,Opera mail.En Base stuurt mijn mail nu automatisch door naar een GMAIL adres.IK WERK DUS NIET MOBIEL!!!!
 
Ik kan hier langzaam niet meer volgen,volgende formule heb ik "http://offer.base.be/nl_BE/b_homepack.html"
En ja via webmail van Base kan ik mijn mails lezen!En ik heb "Thunderbird"geprobeerd,Opera mail.En Base stuurt mijn mail nu automatisch door naar een GMAIL adres.IK WERK DUS NIET MOBIEL!!!!

Homepack4
Onbeperkt:
downloaden
aan 4 Mbps (max.) : Aan zo een snelheid , kan ik best geloven dat je problemen hebt om je e-mails op te halen.
Dat is om van te ;!
 
4Mbps is nietveel, maar voor emails binnen te halen mag dit zeker geen probleem zijn.
Ook al is het bijvoorbeeld een mail van 10-15MB, dat mag geen uren duren.

Je zou je werkelijke download snelheid eens moeten meten.
 
@Swake aan 4 Mbps (max.) daar twijfel ik toch aan heb jaren met die snelheid gewerkt en mails kwamen gewoon binnen films updates was ander verhaal..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan