Word documenten in "Mijn document"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geacht forum,

Door een fout van mijnerzijds om op de verkeerde toetsen te drukken zijn alle documenten in "Mijn document"onleesbaar geworden, er staan nu tientallen pagina 's vol met kleine documentjes waar ik geen wijs meer uit kan worden. Kunt u mij vertellen hoe ik deze bestanden weer leesbaar kan maken.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank,

Bas in 't Veld
 
is het mogelijk om er een printscreen van te maken want begrijp niet goed wat je voor heb !
heb je al eens getracht om een herstelpunt terug te zetten !
 
Ik heb zo'n heel vaag vermoeden wat je bedoeld. Al is je beschrijving van het probleem zeer vreemd te noemen.
2 vragen:
- Je gebruikt Microsoft Word?
- Wanneer je een Word document open doet, zie je al je pagina's in het klein staan?

Indien zo, heb je (volgens mij) alles uitgezoemd staan en zie je alles "kleiner" en dus onleesbaar.
Je kan met een simpele handeling terug inzoemen. Houd de <Ctrl> toets ingedrukt en scroll met je muis scroll wiel naar onderen of naar boven om in of uit te zoemen. Je gaat dan zien dat je documenten groter of kleiner worden, en dus terug leesbaar.
 
Inderdaad waarschijnlijk een zoom probleem.
Of je bedoeld dat je de bestanden niet meer kunt openen met Word. Dan zou het de bestandskoppeling kunnen zijn die fout is.
In dat geval met rechtermuisklik op het bestand en dan openen met Word kiezen.
 
****het is je niet dus gelukt via het filmpje van Tuts !
nogthans kun je ook via dit Ashampoo_Snap_2013.09.27_20h27m11s_002_.png een afbeelding toevoegen aan je volgende bericht .

een andere mogenlijkheid ...
printscreen plaatsen met img dumper
Maak een screenprint door op de toets Print Screen / PrtScr te drukken ..
Plak nu via CTRL+V de gemaakte afbeelding in paint
en sla deze op als .jpg op je bureaublad of in de map afbeeldingen .

Ga vervolgens naar IMGDumper.nl 2.1 » Home
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.
 
Beste Lana,
Ik heb de printscreen opgeslagen via paint en daarna opgeslagen onder "Mijn afbeeldingen" op mijn beeldscherm is het een afbeelding van de grote van van scherm. Is er misschien een mogelijkheid om in de -bijlage- de afbeelding groter te plaatsen?

Bas.
 
ik herhaal je gaat naar imgdumper
je klikt op de knop " browse " en je selecteer dan het printscreen dat je opgeslagen heb op je computer in de map " mijn afbeeldingen "
daarna klik je op de toets "uploaden " na het uploaden verschijnt er een ander scherm hier neem je de eerste verkregen link ...dat was dus het voorbeeld dat ik eerder geplaatst had met de uitleg in het rood !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan