you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
HOI
Als ik soms naar een vriend een you tube link doorstuurde dan maakte ik een copie van de het adres in de you tube balk en die kleefde ik dan in mijn yahoo account, nu lukt me dat niet meer ik krijg altijd dezelfde groep die ik niet ken met hun you tube kadertje, zie foto, iemand een verklaring, met telenet heb ik dit niet

5b75e3e86728c-you_tube.jpg
 
als jij deze link aanklikt krijg je inderdaad marco borsato diegene waarvan ik een copie maakte
als ik dit vroeger in yahoo plakte ging dit ook, nu is het totaal iets anders
 
heb het geprobeerd, de link komt aan identiek aan de link in you tube, maar als ik erop klik krijg ik de melding pagina niet gevonden, ga eens naar yahoo mailen tenzij jij nog iets weet
 
link werkt wel maar ik had niet gezien dat er 2x http// stond, wat er dan wel was als je erop klikte dat je op het overzichtsblad van die groep kwam en je nog niet wist welk nummer ik dan bedoelde voor mijn ontvanger.
Heb zowat zitten testen en het is nu zo , de link die je dus plaatst en die een verkeerde foto en zanger erin plak (ik gebruik nu niet de optie link onderaan) maar in mijn opmaakscherm in mijn mail, als die is toegekomen bij de ontvanger er hij klikt op die link dat hij wel het juiste liedje krijgt, gek he, hij wisselt een goede copie naar een andere foto en speelt die af als het juiste nummer
waar zou hier de fout liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan