Windows 11 you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik you tube filmpjes bekijk om het even wat worden die altijd onderbroken door reclame, is daar een blokker voor zoals ik in firefox gebruik zoals ABlockerUltimate
of gaat dit niet op een gsm.
Merk Motorola G820 5G

thanks

Ed
 
Mijn adblocker, AdBlocker Ultimate, werkt ook nog steeds op YouTube, maar de vraag is of dat aan de adblocker ligt of aan YouTube.

Misschien is YouTube het nieuwe beleid nog aan het uitrollen.
 
Dit blokkeren van reclame op YT is de ene keer heel erg agressief en kan je slechts 3 keer weg klikken, de andere keer zie je totaal geen popup verschijnen. Er zit dus geen rechte lijn in. Ik heb gisteren met mijn adblocker aan een filmpje of 5 bekeken en geen enkele keer relcame gehad, geen enkele keer een popup gekregen. Zondag heb ik ook gekeken naar YT en toen kreeg ik iedere keer een popup van YT dat ik met een adblocker aan aan het kijken was, wat met wegklikken geen problemen haf, zaterdag zocht ik snel iets op toen ik een binnen gebrachte pc aan het herstellen was en stootte daarmee op een probleem dat ik niet meteen zelf opgelost kreeg en toen kreeg ik de agesieve slechts 3 filmpjes met adblocker. Had gelukkig maar 2 filmpjes nodig gehad om het probleem op te kunnen lossen. Ik tevreden en klant natuurlijk ook.
 
En weldra geen meer met adblocker.
Dat is een onderdeel van het proces (bij mij verliep dat ook zo).
Vandaag terug niets van popups gekregen. adblocker ligt nog gewoon aan. Het is precies of ze zeggen daar bij YT, in het weekend gaan we u lastig vallen, en vandaag hebben ze het door dat ik hard gewerkt heb en laten ze mij gerust :)
 
Voor de zekerheid ook een "Lege" Brave met alleen Bitwarden.
Hier net als op mijn mobiel nog geen blokkade gezien.
Overigens weet iemand hier hoe je in Brave je eigen icoontje kan maken ??
 
Ik heb een beetje geƫxperimenteerd met de reclame van YouTube.
Ik gebruik Opera als standaard browser. Deze browser heeft een ingebouwde adblocker.
Eerst heb ik een test gedaan met Edge. (wordt zelden gebruikt). Browser heeft geen adblocker.
YouTube geopend en alle cookies weigeren. Grote uitleg gekregen van Google over cookies maar alles blijven weigeren.
Meerdere video's die ik met Opera niet zonder onderbrekingen, door reclame, kon afspelen, konden nu zonder advertenties bekeken worden.

In Opera de advertentietoestemming voor YouTube verwijderd en ook nu konden alle video's zonder advertenties afgespeeld worden.

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de tijd dat dit blijft werken.
 
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de tijd dat dit blijft werken.
Ongeveer 24 uur...

d18445277d7ccb82fe7f90f6544ec3c5c1c4e941f08cfd1d78b95dca07ea7bf4_304x72.png




Advertentieblokkering is niet toegestaan op YouTube
  • Het lijkt erop dat je advertentieblokkering gebruikt.
  • Advertenties zorgen ervoor dat miljarden mensen over de hele wereld YouTube kunnen gebruiken.
  • Met YouTube Premium krijg je geen advertenties meer. Creators worden dan betaald uit de opbrengst van je abonnement.
YouTube-advertenties toestaan


Probeer YouTube Premium
 
Heb ergens gelezen dat die blockades van YT tegenover adblockers niet zou toegestaan zijn in Europa. Dus laat ons hopen dat de EU eens iets goed doet en YT op het matje roept om duidelijk te maken dat dit in de EU niet mag.
 
ik zou toch niet weten op welke rechtsgrond men dat zou kunnen verbieden. Een bedrijf heeft nooit een verplichting om iets gratis aan te bieden. Als je de keuze hebt om voor een betalende versie te gaan, maar zelf verkiest dit niet te doen is YT volgens mij niets te verwijten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan