Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Goeiedag, Ik heb een vraagje i.v.m. hoe kan ik een tijdsaanduiding omzetten naar een soort van tijdlijn gezien over verscheidene dagen, weken...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb Offce 2019 geiinstalleerd onder windows 10. Ik gebruik outlook 2019 met een imap e-mail account. Probleem : De office bijlagen verstuurd...
Antwoorden
6
Weergaven
761
  • Gesloten
Beste, Ik heb office 365 betaald en gedownload. Ik krijg dit echter niet geïnstalleerd. Er stond een niet officiële versie van office op die...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik een Word-document met onleesbare tekens weer herstellen, leesbaar maken?
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een account aangemaakt in Microsoft Teams, omdat het niet goed lukte nogmaals opnieuw met een ander e-mailadres. Nu heb ik blijkbaar twee...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede middag, lang niks gepost dat is alleen maar goed he, dit omdat ik sinds een maand of 4 een nieuwe computer heb. Nu heb ik steeds problemen...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik kan geen afbeeldingen in outlook 2019 krijgen ik heb al van alles gedaan
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb geruime tij mijn laptop niet meer gebruikt daar we niet op reis konden wegens ziekte en corona. Ook dit jaar lukt dat niet. De laptop nam...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg al een hele tijd een update melding op de laptop Windows 10 bij de Instellingen: Bijwerken en Beveiliging : Update voor Microsoft...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een vrij groot document in Word 2016 dat voorzien is van 3 extra stijlen: Hoofdstuk, Hoofdstukdeel en Paragraaf. Naast de opmaak worden...
Antwoorden
5
Weergaven
687
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan