Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Wanneer ik een flyer wil maken ga ik als volg te werk: open word> nieuwe document schrijf de tekst voeg aangepast afbeeldingen of pictogrammen...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb nu iets wat ik maar niet voor elkaar krijg. Ik voeg een heel klein gedeelte bij als bijlage i.v.m. privacy. In werkelijkheid gaat het hier...
Antwoorden
4
Weergaven
429
  • Gesloten
Weet iemand hoe ik in een vrij grote Word tekst via 'Zoeken en vervangen' alle regeleinde's kan vervangen door paragraaf-einde's?
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, ik heb een excel bestand van iemand via het werk ontvangen. Hij heeft dit ooit met een paswoord beveiligd om bepaalde beperkingen aan de...
Antwoorden
49
Weergaven
4K
  • Gesloten
Krijg proefversie van office 365 niet verwijderd, ook met de fix niet.(Setup Prod Offscrub verwijderraar) kan iemand mij en idee geven.
Antwoorden
2
Weergaven
620
  • Gesloten
Mijn mail lees ik momenteel nog op een oude PC (XP) omdat ik niet graag werkte met een nieuwere PC die destijds onder Windows 8.1 draaide. Later...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Ik heb gisteravond even snel een facturatieprogramma gemaakt in Excel. Voor zo af en toe een factuur is het zonde om daar een pakket voor aan te...
Antwoorden
7
Weergaven
963
  • Gesloten
Ik heb zojuist Office Pro Plus 2019 geïnstalleerd op een laptop met een eveneens nieuw geïnstalleerde versie Windows 10 Pro. Word en Excel geven...
Antwoorden
2
Weergaven
592
  • Gesloten
Beste computer vrienden, Wij hebben een licentiecode aangekocht voor de Office Pro Plus 2016 met een link naar een downloadlocatie van MS, tijdens...
Antwoorden
45
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik begrijp niet hoe het komt dat ik op één PC in mijn outlook 2013 in het venster waar mijn inkomende e-mails te zien zijn bovenaan een kolom...
Antwoorden
5
Weergaven
924
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan