Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hoi, Mijn smartphone loopt stilletjes aan vol, ik heb ongeveer 18.000 foto's erop staan, dit zijn echter maar pictogrammen van my drive van...
Antwoorden
8
Weergaven
635
  • Gesloten
Hoe ik automatisch een sms versturen via pc uiteraard, blijkbaar is dat met boekhouding app, iemand idee? in garage of ziekenhuis krijg ik er...
Antwoorden
4
Weergaven
593
  • Gesloten
Kan iemand mij zeggen hoe ik foto's plaats op instagram via PC?Er zijn wel betalende apps hiervoor of je moet in chrome editen.Maar ik zoek iets...
Antwoorden
3
Weergaven
536
  • Gesloten
Als ik op Markplaats.nl of bijv. AdvertentieX.nl in het Nederlands reageer op een, in het Nederlands opgestelde advertentie, dan staat daarna...
Antwoorden
7
Weergaven
723
  • Gesloten
Vanaf morgen zouden er nieuwe regels gelden voor Facebookprofielen. Blijkbaar houden zij zich het recht voor om al de gegevens van gebruikers te...
Antwoorden
3
Weergaven
821
  • Gesloten
Er is iemand aan berichten geraakt van uit mijn Whatsapp. De persoon naar wie ik die berichten gestuurd heeft, heeft het zeker niet gedaan. (...
Antwoorden
39
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Is het mogelijk om met Whatsapp een andere contactpersoon te traceren en en zo te kunnen zien waar hij of zij zich bevindt ?zo...
Antwoorden
21
Weergaven
2K
  • Gesloten
bij inloggen op Facebook krijg ik gewoon een blanco pagina te zien. iemand een oplossing? heb al "cookies" verwijderd maar blijft zelfde probleem...
Antwoorden
8
Weergaven
760
  • Gesloten
Kort nadat ik een Sky verbinding heb ingeschakeld gaat het scherm op zwart. Het lijkt er op dat de Skype verbinding niet geblokkeerd wordt door...
Antwoorden
3
Weergaven
805
  • Gesloten
  • Opgelost
Eerst en vooral mijn gsm is voor mij eigenlijk een hebbeding, dus wordt maar sporadisch gebruikt, ben dus wel noobish op dat gebied. Door...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan