Software voor muziek en audio

  • Gesloten
  • Vastgepind
Als u in uw presentaties, klankbanden en dergelijke geluiden wil toevoegen hoeft u niet noodzakelijk zelf met recorder, microfoon en met veel...
Antwoorden
0
Weergaven
664
  • Gesloten
hoi, kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan...
Antwoorden
82
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo, ik krijg na herinstallatie geen geluid meer uit mijn mijn draadloze hoofdtelefoon. Mijn speakers werken wel. Ik denk dat het iets te maken...
Antwoorden
61
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik kan bepaalde liedjes niet meer toevoegen aan mijn mediaplayer zie bestand mediaplayer. als ik ze 1 voor 1 open speelt hij het wel af. bij de...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo weet iemand een gratis progje voor flac bestanden te normaliseren, liefst iets gemakkelijks zoals MP3 Gain het doet voor mp3 bestanden. Thanks
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo iedereen, op mijn nieuwe laptop (Acer Predator Helios 300 win 10) kan ik niet Downloaden met 4k Video Downloader en op mijn Desktop lukt...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, ik heb een WAV muziekbestandje gekregen van mijn zoon, maar kan die op mijn Laptop Vivobook niet afspelen. Niet met Windows...
Antwoorden
17
Weergaven
787
  • Gesloten
enkele tijd geleden heb ik mijn cd's omgezet naar FLAC nu heb ik voor dat er enkele bestanden zijn die niet meer kunnen afgespeeld worden via...
Antwoorden
14
Weergaven
562
  • Gesloten
Ik had al eerder met MP3gain gewerkt zonder probleem. Het geeft goede resultaten. Maar bij een nieuwe installatie is er bij mij een probleem...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en dank aan alle medewerkers die mij eerder hulp geboden hebben... Daar gaan we dan. Hopelijk deze keer op...
Antwoorden
13
Weergaven
433
  • Gesloten
Met regelmaat heb ik een probleem met RECORDING in Audition versie 1.5. Daar werk ik al zo'n 15 jaar mee en voor mijn toepassingen is die versie...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan