Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Beste Ik heb onlangs Windows 8 gedownload. Van dan af kan ik in Windows Live Mail geen pps-bestand meer openen. Als ik dit bestand open, kom ik...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik ben bezig met de hardeschijf van mijn laptop te clonen en gebruik hiervoor Acronis. Tijdens het clonen laat Acronis mijn laptop herstaten en...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik kan windows live mail niet meer openen, telkens ik het probeer krijg ik een kadertje te zien met daarin mogelijk geen verbinding of een...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Is er iemand die mij aan de nederlands e handleiding van Photoshop CS6 zou kunnen helpen. Alvast bedankt. Groeten, J.D.
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Halo, Heb Wondershare video convert gekocht om AVI file(film) gemaakt met Edius 5 te converteren naar DVD. Bij het importeren zegt het programma...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
S
  • Gesloten
Hallo, Ik ben wat aan het uploaden met Camel Powerpost maar krijg telkens de melding " Fout bij ontvangst "Post"verificatie van server ". Heeft...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
In MediaMonkey heb ik hoesjes geplakt en zelf de juiste tag geplaatst. Picasa3 gebruik ik om een film te maken.Nu laat MM dat hoesje niet meer...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een nieuwe pc aangeschaft met een Nvidea Gforce GTX 650 als grafische kaart, nu wil ik net zoals op mijn veel oudere pc video...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
Z
  • Gesloten
werk met win8 hoe kan ik dat beperkt internetverbinding veranderen?
Antwoorden
10
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo, sedert gisteren heb ik een bbox2 van belgacom mijn oude modem SMC gaf er de brui aan na vele jaren trouwe dienst mijn vraag is nu hoe...
Antwoorden
20
Weergaven
14K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan