Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Heeft er iemand al met deze software gewerkt? Wat is uw ondervinding er mee?
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste mensen, door bovengenoemde fout kan ik geen emailberichten ontvangen en versturen. Daardoor ben ik erg onthand. Via Microsoft kreeg ik een...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
zorro
Z
  • Gesloten
Ik heb reeds een tiental pogingen gedaan om het programma Orbit, een download manager te installeren. De installatie zelf lukt wel maar om films...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik VHS over zetten op dvd ik hoor het wel bij voorbaat dankt:applaus:
Antwoorden
3
Weergaven
1K
N
  • Gesloten
ik heb xmsnet als provider maar kan niet inloggen bij spotnet ik vul in ; anders, en bij adres xmsnet.nl wie weet een oplossing
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik zit met een probleempje. Als ik tegenwoordig op een link in een e-mail klik dan wordt ik niet naar de bewuste website geleid, maar...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een gevolg van opkuis en oude rommel weggooien is dat in mijn cd van VB6 weg gesmeten heb, dit wordt normaal toch niet meer gebruikt. Nu heb ik...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb sinds kort een samsung galaxy s plus en wil daar nu mijn telenet mails op ontvangen . mijn gsm provider is mobistar . provider vaste pc is...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goedenmiddag, Helaas ben ik een heel beetje digibeet op het gebied van computers en software. Ik gebruik outllook 2007 als emailadres en dat heeft...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een vraagje want ik heb een harde schijf waar films op staan. Ik zou deze graag willen verbinden met de tv, zodat ik ze via de tv...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan