Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Ik heb Skype op mijn desktop staan en daarop staat een tegoed van 5.32€. Vroeger had ik Skype identiek ook op de laptop, maar na een crash werkte...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik open meerdere vensters van sticks en muziek. Ik kan dan even luisteren en slepen tussen de vensters. Ik ken geen andere manier,de verkenner is...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, ik heb mij de pro versie van sendblaster gekocht, maar ik weet bijgod niet hoe ik moet beginnen, gisteren met een vriend uren geprobeerd...
Antwoorden
32
Weergaven
7K
  • Gesloten
Ik gebruik Win7. Met IE9. Sinds gisteren duurt alles heel lang voor het opent. Het lijkt wel of er nergens ook maar enig coockie op mijn systeem...
Antwoorden
19
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een soort handleiding om software uitgebreid te testen. Is zoiets er wel? Ben via...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb verspreid over mijn computer foto,s staan. Is er een programma die deze foto,s kan verzamelen en beheren
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
welk programma is gratis voor een virus scaner en hoe goed is die dan
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hi, Is het mogelijk om alle opgeslagen berichten van outlook 2003 naar gmail of outlook.com te migereren? Mvg Frits
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hello, Heb een vraagje : Wat is nu het beste om je software updates te doen? Momenteel doe ik het zo : Ik kijk op FilleHypo welke updates er zijn...
Antwoorden
28
Weergaven
4K
  • Gesloten
Vroegere versie's van Excel kon je makkelijk aan het blokkeren van cellen. Vb. : Ik wil de bovenste rij EN de linkerrij blokkeren zodat bij het...
Antwoorden
14
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan