Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste Ik heb gisteren een update gehad van Firefox, van versie 17 naar 18, als ik mijn browser afsluit kan ik hem niet meer opstarten en het...
Antwoorden
22
Weergaven
6K
  • Gesloten
Bij het aanmelden voor Gmail moet een veld "Gebruikersnaam" ingevuld worden. Na een paar foute ingaves staat er al een behoorlijk lijstje. Kan ik...
Antwoorden
16
Weergaven
4K
  • Gesloten
Dag, Als ik utorrent gebruik loopt na enige tijd -maar wel altijd- mijn computer vast (freezed). OS is windows 7 32 bit. Wie weet de oplossing...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste ik heb een iets gemaakt in Excel maar als ik de tijd wil op totaal zetten klopt het totaal dan niet in uren . kan iemand me helpen
Antwoorden
45
Weergaven
9K
  • Gesloten
Ik wil een film downloaden van b.v. You Tube en tijdens het afspelen van de film wil ik op een gegeven moment een printscreen maken. Met de knop...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Zopas een telefoontje gekregen van een (bijna blinde) vriend uit Aalst. Krijgt sinds een week vervelende pop-Ups in zijn Internet Explorer...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wie kan mij vertellen hoe ik een YouTube-filmpje kan branden op een CD of op een Stick zetten zodat ik deze kan zien enof vertonen op de Televisie...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik outlook 2010 opstarten dat hij online werkt
Antwoorden
2
Weergaven
14K
V
  • Gesloten
Beste mensen ik ben op zoek naar een freeware software tool (niet via internetsite werkende) om een 3d tekst onder mijn mail te plaatsen. Denk...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
Verwijderd lid 9940
V
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan