Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik een filmpje van you tube wil afspelen krijg ik een paar seconden beeld en dan: "er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw" en dan sneeuw en het probleem blijft zich voordoen..
 
Uw cache van uw broser slaagt ook cookies op.

Nadelen van Cookies

Cookies maken inbreuk op je privacy, de meeste mensen willen graag anoniem blijven bij het bezoeken van een website.
Cookies kunnen worden gebruikt om advertenties op websites aan jou te tonen. Deze advertenties worden afgestemd op jouw voorkeuren of eerder bezochte websites.
Cookies kunnen informatie verzamelen of jouw computer, gebruikte software, je interesses en in een enkele geval misschien zelfs je e-mailadres.
 
een krant gaat zeker openbaar plaatsen ...ik heb het over de anderen ...wist trouwens ook niet dat je het over de hyperlinks had uit een nieuws email ...
dus jij onder vind met deze hyper links welke vermeld zijn in emails problemen ...veronderstel ik .
met welk email programma werk jij ....ik gebruik nog steeds de Windows Live Mail op mijn windows 8 om te mailen ...

ik kijk gewoon de website van de krant(-en) zelf en daar staat als eens een intervieuw en/of een fragment op en als ik dan dat wil kijken lukt dat niet. Wat wel moet gezegd worden dat als ik met mijn cursor over de tijdsband ga ik de beelden wel in het klein zie.

En al eens geprobeerd met de cache van uw browser leeg te maken?

dit doe ik regelmatig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan