Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Download pagina Hotkeyz is een handig programma waarmee je functies, bestanden en programma's kunt laten aanroepen via bepaalde...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
waar kan ik die vinden de bomapnews
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi Ik kreeg de vraag om Windows media player te installeren voor FF. Ik heb dat gedaan maar toch speeld hij de filmpjes niet af en zegt hij...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Security Essentials was al eerder was aangekondigd maar komt vandaag uit. De gratis antivirus van Microsoft is vanaf vandaag te downloaden...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
zorro
Z
  • Gesloten
Hoe kan ik en UIF bestand openen? De extensie 'UIF' staat voor 'Universal Image Format' oftewel een bestandsindeling die voor CD- en...
Antwoorden
3
Weergaven
9K
P
  • Gesloten
De vraag zegt het al,hoe plaats ik deze,heb gisteren firefox geplaatst maar zie nergens de favorieten staan,heb alles gedaan volgens het...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
P
  • Gesloten
Hello, ik wil een MPEG-2 video (die ik eerst geconverteerd heb uit het AVI-formaat) afspeelbaar maken op een DVD-player. De film staat voorlopig...
Antwoorden
20
Weergaven
7K
S
  • Gesloten
Ik lees hier nog niets over de gratis anti virusscanner van microsoft. Nog niemand die deze gebruikt?
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
iso
Hallo ik heb een iso bestand en wil het ergens afspelen maar dat gaat niet met welk programma kan ik dat omzetten zodat het wel lukt of hoe begin...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Zit al enkele dagen in de problemen om iets te downloaden. Dit na een update van winrar. Heb die verwijdert dan winzip erop gezet het probleem...
Antwoorden
19
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan