Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
heb film gedownload voldaan GrabIt daarna omgezet naar avi-bestand met AutoGK heb beeld en ondertiteling maar geen klank krijg foutmelding Dolby...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
Wie kent deze? http://www.cometbird.com/page/features.html Hij doet me denken aan de slim browser die ik vroeger nog korte tijd gebruikte. een...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een mkv bestand gedownload. Hoe zal ik dat kunnen omzetten naar avi? Met Nero op t´eerste zicht niet . mvg.
Antwoorden
7
Weergaven
5K
  • Gesloten
kan er me iemand een formule geven in excel om dit te berekenen Een kaart heeft een schaal van 1:40 000. Een afstand is in werkelijkheid 2km...
Antwoorden
14
Weergaven
6K
  • Gesloten
Download pagina Eraser is een opensource programma dat harde schijven, maar ook losse bestanden definitief kan wissen. Weg is niet altijd weg...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
er komt dit jaar een gratis lightversie van office, met word en exel. Een download kan je hier doen op de site van microsoft zelf. Uiteraard gaat...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
Goede avond, ik weet niet of ik goed zit op dit forum-m-. Ik zou graag foto's van een laptop aan mensen laten zien via een projector en doek. Hoe...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik werk met Windows XP home , en wanneer ik explorer 7 of 8 instaleer werkt er geen enkele snelkoppeling meer , met explorer 6 gaat alles normaal...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
Silverwing
S
  • Gesloten
download pagina Lekker kliederen met "Graffiti Studio" zonder nare verfgeur en u kunt uw werk nog uploaden ook. (lachen)
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
download pagina Om er achter te komen of uw stuurprogramma's up-to-date zijn kunt u natuurlijk de sites van alle leveranciers bezoeken, maar u...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan