Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hoe kan ik terug naar windows 7
Antwoorden
3
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Na een succesvolle installatie vanuit windows 7 naar windows 10 en vrijwel geen problemen op een enkel programma na had ik na 1 of 2 dagen ineens...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag Qtex , ik wilde graag reageren nog via uw antwoord maar dat lukte me niet daarom zo : ik heb dat allemaal gevonden maar er komt iedere keer...
Antwoorden
29
Weergaven
4K
  • Gesloten
Als ik met de media creation-tool een backup wil maken, moet ik een nieuwe licentie-code, waarom? Mijn pc was pas nieuw,;! met windows 8 er al op.
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik importeerde in Outlook 2016 mijn telenet account (via IMAP-server van telenet) en stelde die in als mijn standaard mail account...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
LS, Heb na mijn upgrade naar Windows 10 geprobeerd om de software en drivers voor HP Deskjet 4200 series opnieuw te downloaden vanaf de HP-site...
Antwoorden
40
Weergaven
7K
  • Gesloten
Ik heb enige tijd geleden windows 10 geinstalleerd. Nu is het mij opgevallen dat sommige app's wel erg dominant aanwezig zijn en zich moeilijk...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sedert een 5 tal maand reeds windows 10 (versie oktober) geïnstalleerd op mijn medion pc boven op de 8.1 versie. regelmatig krijg ik bij het...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Hallo, heeft iemand een antwoord op mijn vraag? Als ik de computer opstart stopt het booten. Vervolgens schakel ik de computer uit met de power-on...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
Buksbennie
B
  • Gesloten
Ik krijg die Edge niet getemd. Akkoord hij onthoud en gaat naar de site waar je gestopt was. Maar als je Google.be ingeeft bij het menu en bij...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan