0x800704CF fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen hulpforum , oeps is al even geleden maar ik weet jullie kunnen mij altijd helpen daarom ben ik hier !
Met een album online te bestellen wat uiteindelijk niet gelukt is krijg ik deze boodschap
0x800704CF
: Kan de netwerklocatie niet bereiken?
Hoe kan ik dit oplossen want raar maar waar mijn internet bolt gewoon
Alvast bedankt !
Groetjes
Melina [FONT=Helvetica,Arial,Verdana,sans-serif]
[/FONT]
 
Ja inderdaad alles gaat tot ik wil betalen , dan gaat het open … betalen met mastercard ok en zelfs het online kastje komt erbij
en als ik zeg ok verzenden verschijnt het bericht [h=1]Kan geen veilige verbinding maken met deze pagina[/h]
Dit kan zijn omdat de site gebruikmaakt van verouderde of onveilige TLS-beveiligingsinstellingen. Als dit blijft gebeuren, kunt u proberen contact op te nemen met de eigenaar van de website.
 
klik eens op het hangslotje en klik vervolgens verder op certificaat weergeven … ik krijg hier dus de melding dat deze geldig is ..
onderstaande afbeelding is maar een gedeelde van deze certificaat die dus geldig is tot oktober "18

Ashampoo_Snap_zaterdag 26 mei 2018_09h46m06s_002_.png
 
zoals er al vermeld werd dien jij op het hangslotje te klikken en vervolgens klik je verder op certificaat weergeven … indien je dus de edge gebruikt dan komt datgene wat je ziet in de eerder geplaatste afbeelding rechts in je browser te staan ..
 
het hangslot bevind zich bij de weblink ...en geeft aan dat het om een beveiligde site gaat …
de certificaten zijn dus ook geldig bij u ...vraagje staat je datum /locatie dan wel juist ingesteld ..
als jij op de pagina gekomen bent om de verrichting te laten gebeuren , zie jij dan ook daar het hangslotje ...indien zo dien jij die cerificaat ook eens te controleren ( dit kan ik hier dus niet nagaan ) als blijkt dat deze dan ook geldig is dan ligt het probleem degelijk bij F-secure
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan