Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Bij C: zou ik E: en H: willen voegen ,zie printsceen.
Maar hoe? heb reeds geprobeerd met Easus partition manager, maar het lukt mij niet. Schermafbeelding (2).jpgIk vermijd iets fout te doen ,dat moeilijk kan hersteld worden.
Dank
Koekoek (goeienacht)
 
indien je de C ga formateren om nadien de backup terug te zetten dan ga je terug af naar en verkrijg je terug een logische partitie
plaats een print screen !
 
Onder de C: staat :479,56 GB In orde (opstarten, wisselbestand, crashdump, logisch station) Is dan verdere actie nodig?

neen je laat het best zo zijn ...
tenzij je voor een nieuwe installatie ga zul je nooit de C naar een Primaire partitie kunnen converteren .....dit heb ik meermaals meegedeeld
 
Bij het lezen van dit topic stel ik me de vraag waarom je niet meteen voor een volledige herinstallatie van je Windows bent gegaan na het veilig stellen (op een externe geheugendrager) van al je persoonlijk materiaal. Op dit moment ben je al veel langer aan het puzzelen dan de tijd die je in een herinstallatie stopt.
 
Dat begrijp ik maar als je het vertrekpunt ziet dan vrees ik dat de bestaande Windowsinstallatie van eenzelfde kaliber kan zijn...en dan is het vechten voor het behoud daarvan imho niet echt een optie.
 
Conclusie: mijn laptop werkt goed met win8 in een logisch station. Inderdaad ik zie een herinstallatie momenteel niet zitten, ik wens heel wat progr's te behouden.
Best dat we hier de communicatie stoppen. Iedereen hartelijk bedankt voor het vele denk-en zoekwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan