Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Heb een probleempje met acronis, ik heb vorige week een back up gemaakt van de laptop, volledig en aangepast komt dan in de instellingen te staan.
Bij de optie planning zet ik uitschakelen, dus alleen als ik wil maak ik een back up.
Nu maakt hij elke maand de woensdag een back up, ik krijg terwijl ik aan het werken ben op mijn laptop dat de image niet kan worden gemaakt,
tuurlijk heb dan ook geen EHD aangesloten,
hij zegt niet alleen dat het niet gaat hij geeft ook aan dat mijn vorige is mislukt.
die moet ik dan verwijderen uit de lijst die je ziet op de laptop maar ik laat de back up wel staan op de EHD
Iemand een idee hoe ik die tijds backup kan uitschakelen?

greets


ed
 
57a24f153725c-Partitions.png


Overzichtje van mijn 1TB SSD, is MBR partitie, stond win7 op.
Upgrade naar win10 gedaan, versie 10240 was dacht nog steeds 3 partities.

Daarna upgrade naar 10586, die heeft er dan een 4de partitie van 450MB Recovery bijgemaakt.

Afbeelding aangepast, de "7" verwijdert.
 
daar klopt iets niet ...jij vermeld dat er een upgrade is geweest van de Win7 naar de Windows10 en je afbeelding laat dus een dual boot zien ...
ook al had je eerder een dual boot met 2x de Win7 dan nog kan er enkel een upgrade plaats gevonden hebben op de eerste Windows 7 welke in jouw afbeelding dus de C kreeg toegewezen .... men kan namelijk niet een Win7 op een tweede partitie upgraden naar de Windows 10
 
Nope, niks dual boot.
Oops, sorry... Heb die partitie nooit renamed...

Win_7_64_BOOT (C:) staat nu Win 10 op.
WinUserData (D:) zijn gebruikersprofielen
BigDaTa (E:) is de 3de partitie die ik toen aangemaakt had.
Die 450MB Recovery heeft Win 10 upgrad gedaan.

Heb de afbeelding aangepast, de "7" verwijdert.
 
mijn fout ...je kan ook via schijfbeheer de naam veranderen van de Win7 naar de Windows 10 dit geeft geen enkel probleem ... en dit door in schijfbeheer de C met rechts aan te klikken en eigenschappen te openen ... tuurlijk dien je dit nadien ook te bevestigen ...
 
Lol... heb het idd eerst op schijf aangepast, dan nieuwe screenshot gemaakt en uploaded.
Nu is 't goed voor elke win x64 er ooit nog opkomt ;-) .

Ben benieuwd, vanaf anniversary update zou ie enkel nog m$ gesigneerde drivers accepteren.
Als ik hier ook maar 1x keer een probleem mee heb...

Zoals bv mijn BGA rework station wat ik via usb2seriaal aan pc heb gekoppeld.
Als dat niet ondersteund wordt zal 't hier snel gedaan zijn met win 10.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan