Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb al een paar images gemaakt via dit programma, nu zie ik de optie incrementeel staan onderaan bij instellingen.
Waren mijn vorige images dan allemaal incrementeel en moet ik dit op deze optie laten staan,
hij neemt dan een image denk ik van de bestanden en instellingen die veranderd zijn sinds de vorige image,
maar als de pc de geest geeft en ik zet zo'n incrementele image terug dan zet ik toch niet een volledige image terug, maar alleen de veranderingen,
dan zal de pc toch niet draaien.
Of zet ik de éérste image terug en dan nadien nog eens de laatste incrementele image?

groetjes

Ed
 
maar wat denk je zien de back-ups er geslaagd uit?
en nog iets over vraag 6, als ik dus de eerste image terug zet die ik heb gemaakt na het in orde stellen van de pc de onderste, als ik die terug zet,
neemt het programma dan vanzelf de incrementele back-ups mee of hoe werkt het dan
en wat moet ik nu aanvinken, alles behalve de EHD toch
 
jij gaat er nog steeds van uit dat dit incrementele backups zijn ... verkeerd gedacht ...alleen de laatste die jij vandaag heb aangemaakt heeft een planning en het is deze planning die ervoor zorgt dat deze backup wekelijks word bijgewerkt ... met de incrementele backups
9c0fb64e99-Ashampoo_Snap_2016.03.16_21h17m29s_015_.png


9c205816c3-Ashampoo_Snap_2016.03.16_21h24m44s_016_.png
 
maar kan ik niet zelf een incrementele back-up maken, ik moet die niet elke week hebben en mijn EHD die hangt nooit aan de pc alleen voor het maken van een image of wegschrijven van data
dus ik zou op de woensdag mijn EHD moeten aanleggen en gaat dan de backup van zelf om moet ik die ook nog zelf opstarten of krijg ik een bericht van Acronis of moet ik het onthouden, ik heb het nu ingesteld maandelijks de laatste dag van de maand

2/ is hetgeen ik aanvink van bronnen goed

3/ is het nu zo dat bij het terug plaatsen van de eerste volledige backup het programma van zijn eigen de incrementele backups zelf gaat opzoeken op de EHD
amai 3 vragen in een
 
1*je kan dit ook uitschakelen vermoed ik zo ..
sluit je de EHD pas s'woensdags aan dan kan het zijn dat deze dus niet aangemaakt word ...ligt er dus aan welk uur er ingesteld is om hier aan te beginnen !
2* heb er geen idee van ...aangezien ik nooit incrementele backups aanmaakt ....
3*zo zou het inderdaad moeten zijn ...
 
ja je kan de planning uitschakelen en manueel incrementele images maken
maar voor een volledige image vink ik dus alles aan behalve de EHD
zie foto in #11
jij maakt dan ook alleen maar volledige back-up's??

Ed
 
ben je er nog qtex, euh ik wil je niet opjagen hoor, maar als ik nog een antwoord krijg na deze laatste vraag dan zijn mijn problemen wel opgelost,
ik laat je iets weten van de incrementele image op datum
 
dacht dat ik u 3 antwoorden had gegeven op de 3 vragen !
zoals ik eerder al meedeelde heb ikzelf nooit incrementele backups aangemaakt ... ik heb eerder meer vertrouwen in een volledige backup en daarom maak ik steeds om de maand er 1tje aan op beiden externe schijven ....
 
je kan en mag alles aanvinken behalve de externe D

*waarom er bij u nog een Fat partitie aanwezig is begrijp ik dus niet !
maar ook die neem je best dus mee ...of het zou moeten zijn dat deze van de externe schijf is dan neem je deze dus NIET mee !

Ashampoo_Snap_2016.03.16_23h16m11s_018_.png
 
maak eens een afbeelding van schijfbeheer ...om meer duidelijkheid te krijgen betreffende deze Fat partitie
want denk dat deze dus niets met de Windows 10 te maken heeft !
 
ik lees je morgen wel, je zult ook wel moe zijn
tenzij je het antwoord weet
of moet ik morgen eens mijn EHD eens aansluiten en kijken naar schijfbeheer en je een foto sturen?
 
mag ik ook weten waarom die FAT partitie mee moet worden genomen, wat was er dan zo te zien in het schijfbeheer dat je dit zo zeker weet,
nee ik twijfel niet, ik leer graag bij

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan