Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb al een paar images gemaakt via dit programma, nu zie ik de optie incrementeel staan onderaan bij instellingen.
Waren mijn vorige images dan allemaal incrementeel en moet ik dit op deze optie laten staan,
hij neemt dan een image denk ik van de bestanden en instellingen die veranderd zijn sinds de vorige image,
maar als de pc de geest geeft en ik zet zo'n incrementele image terug dan zet ik toch niet een volledige image terug, maar alleen de veranderingen,
dan zal de pc toch niet draaien.
Of zet ik de éérste image terug en dan nadien nog eens de laatste incrementele image?

groetjes

Ed
 
nog even een laatste vraagje, ik ga toch niet voor incrementele back up gaan maar wel voor volledige
ik kies dus in het venster opties van back up schijven methode volledig maar wat duid ik bovenaan aan op de vraag welk schema, ik heb het gezet op aangepast.
Als mijn EHD is aangeschakeld gaat dan het programma vanzelf beginnen met de backup?

Greets

Ed
 
of het programma zelf gaat beginnen met het aanmaken van de volledige backup vraag je !
ik krijg zelfs de vraag niet of ik een aangepaste of een volledige backup wil aanmaken ...
eerder wel heb ik deze week een increntementele backup dienen te gebruiken en feit is dat deze dus ook gewoon de gehele backup terug plaatste die eerder aangemaakt werd op 16/03
 
dank u maar wat met mijn vraag

venster opties van back up schijven methode "volledig" maar wat duid ik bovenaan aan op de vraag welk schema, ik heb het gezet op "aangepast schema"
is dit juist
telkenmale ik ook die instelling goed zet, de volgende maal ik het programma open heeft het zichzelf teruggezet op incrementeel
 
Waarom telkens opnieuw een volledige backup nemen? Welk voordeel zie jij hierin? Waarom wil je telkens een nieuwe volledige backup maken ipv een incrementele backup toe te passen?
 
alle dan ik zal eens een incrementele nemen, maar kan je antwoorden op mijn vraag
methode "volledig" maar wat duid ik bovenaan aan op de vraag welk schema, ik heb het gezet op "aangepast schema"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan