Ik werk met Acronis om mijn back ups te maken maar zit nu met een groot probleem . ik heb zowel acronis 2019, 2019 premium en 2020.stomme fout van mij want ik krijg nu de melding dat ik te veel activatie's heb lopen.
gevolg is dat ik er niet meer kan mee werken.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want ik krijg nog maar 28 dagen om dit probleem op te lossen. vermits dit betalende abonnementen zijn is dat wel vervelend. Ik denk dat ik contact met acronis zal moeten opnemen maar ik kan geen Engels en ik vind niks in het Nederlands waar ik eventueel zou naar kunnen bellen.
Kunnen jullie mij daar mee helpen, zou wel handig zijn wanneer jullie eventueel wel een Nederlandstalige site weten of een andere oplossing.

gevolg is dat ik er niet meer kan mee werken.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want ik krijg nog maar 28 dagen om dit probleem op te lossen. vermits dit betalende abonnementen zijn is dat wel vervelend. Ik denk dat ik contact met acronis zal moeten opnemen maar ik kan geen Engels en ik vind niks in het Nederlands waar ik eventueel zou naar kunnen bellen.
Kunnen jullie mij daar mee helpen, zou wel handig zijn wanneer jullie eventueel wel een Nederlandstalige site weten of een andere oplossing.

