Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je dan al eens met een andere browser geprobeerd ?
mischien dat je browser die je nu gebruikt iets aan kapot is
 
Alles heeft zo zijn oorzaken hé

Alles heeft zo zijn oorzaken hé

In de vorige pagina's zag ik Everest staan, dat is HET beste idee, als je er aan uit geraakt natuurlijk.
In het geval van Alfons twijfel ik er een beetje aan.

Best is even gaan zien naar uw geheugen eerst.

Want 9/10 zit daar de knoop - misschien moet je wat aanpassingen doorvoeren aan je Virtueel geheugen of de Cache bijstellen en visuele effecten.
Of Ram bijsteken in geval je met zwaardere programma's werkt. XP moet min. 512 Mb hebben, 1 Gb voor intens gebruik is zelfs geen overbodige luxe, ik bedoel dan met Video en b.v voor fotobewerking of audiobewerkingen.

Je weet dus al dat: hoe meer je opstart hoe minder rap je PC gaat werken.
maar dat zal het dus niet zijn.
De kracht van je processor beperkt je ook in je mogelijkheden en dit in de 1° plaats. Ik weet nu niet meer van buiten hoe zwaar ie was.

Hoe je je PC moet kuisen moet je al lang weten hé, dus dat zal het ook wel niet zijn veronderstel ik. Maar vergeet ook niet regelmatig uw C:\ schijf even op te schonen met computer/C:\ rechtermuisklikje\eigenschappen = taartje
daar vindt je onderaan dan Schijfopruiming dit moet je regelmatig toepassen. Dit wordt heel vaak gewoon vergeten en is heel belangrijk!

Voor de rest moet je ook weten dat XP steeds nieuwe reset bestanden aanmaakt (Systeemherstel) hoeveel GB dat deze recovery's op de schijf innemen kan je dus ook instellen. Hoe minder GB, hoe minder resets natuurlijk, of minder compleet ..... ( dit kan je PC ook overbelasten )

Je moet verstaan dat ook je schijf steeds best in prima conditie is en er dus regelmatig eens een defragmentatie moet gedaan worden. Ik bedoel daarmee voor een dagelijkse gebruiker zeker minstens om de 2 weken.

Om je configuratie te zien ga je naar Start/uitvoeren en typ : msconfig
daar zie je alles zowat staan

Groetjes van ®DaddyCool
 
Probeer eens met Advance Windows Care je systeem te versnellen. Doet het op mijn laptop (die toch wat minder power aan boord heeft altijd erg goed) met wat googelen moet je dit programma wel kunnen vinden.

Veel succes.
 
Pc traag re

Pc traag re

Heb nog eens alle opruimers gebruikt maar dat bracht niets en toch is het opgelost,heb de voeding van de "modem"een nacht ontkoppeld.nota had dat al eens gedaan voor een tiental minuten en dat hielp niet.t'is maar dat je het weet en verder dank aan alle die gereageerd hebben.

opgelost mag dus dicht.
 
dat is goe nieuws alfons :duimop:
(ik heb vroeger ook eens draadloos gehad had ik ook altijd problemen mee )
groeten raymon ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan