Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo forum heb een probleem met mijn asus laptop een s37s.
als ik hem opstart dan loopt hij even maar stopt dan. dan zet ik hem uit en start opnieuw maar dan in de veilige modus met netwerk mogelijkheden.
dan is er niets aan de hand en start hij gewoon door. kan mij iemand op het forum helpen, waar zou het aan kunnen liggen. ik dank u.
 
Wat ik op zich vreemd vind is dat alles goed werkt na een nieuwe besturing er op gezet te hebben en dat de problemen komen na de updates van Windows.

Omdat er geen drivers voor Windows 7 beschikbaar zijn denk ik dat in kombinatie met de updates hier het probleem zit.

Vaak werken de drivers van Vista wel voor W7, maar niet altijd.
 
na instalatie van de eerste 8 updates bleef hij weer hangen. je zou haast zeggen daar zit een rot appeltje tussen die 8 ?????? is er een oplossing???? dank jullie.
bevind zich bij de eerste 8 update's de update KB971033
* indien deze aanwezig is dan controleert deze je systeem op echtheid .
m.a.w. indien je een niet legaal geactiveerde versie gebruikt dan zal deze update je systeem kunnen laten vast lopen ...
* enerzijds zou je dan ook de melding moeten verkrijgen dat je een legale licentie dient aan te kopen

-zoals eerder al meegedeeld werd draai ik dus zelf ook een Asus (zie handtekening ) die tot en met de Vista voorzien werd van de nodige drivers ...momenteel draai ik er de win8.1 x64 op zonder problemen .
 
hallo forum. Lana-Grominet-Qtex. hij is zeker ander half jaar goed gelopen. toen heb ik een windows7 premium dvd gekocht bij media markt dus alles zo als het hoort. met instaleren en activeren niets aan de hand. wat die update betreft kan rustig controleren hoef ik niets te vrezen. wat de drivers betreft ja dat is al zowat hoie controleer je zowat. ik kijk bij aparaatbeheer en daar is alles in orde wat ik zo weet. alleen een geel teken bij de driver van de webcam. maar dat was altyd al zo van af win 7 er op zit. ik brobeer de updates te verwijderen start opnieuw op en kijk wat die doet, anders doe ik de schijf er weer in en begin weer opnieuw en instaleer de updates stuk voor stuk. kijken wat dit brengt. ik bedank me nogmaals voor de moeite van jullie. en mooi weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan