Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een laptop medion p6630 binnengekregen van iemand die vroeg om de software nat ekijken. Het was een probleem van registratie bij bullgaerd;

Nu heb ik wel vastgesteld dat bij het opstarten de meding 'press pf11 to run revory' te voorschijn komt. Als ik dan verder ga en ik duw pf11 dan vraaft hij de stroomkabel in te steken.
Ik zie echter niks abnormaals aan deze pc (heb ook niet de voedingkabel) , en ik zou niet w"eten wat hij te kort heeft. Het is een pc van 3 weken oud.

Zijn er nog mensen die deze melding krijgen, zonder reden??? Is dit misschien iets in windows 7 (ik werk mrt de goeie xp) of is het toch aangeraden om de procedure uit te voeren ????

Of hoe krijg ik deze melding weg.

bedankt op voorhand;
 
press pf11 to run recovery wil zeggen dat je een instal kan doen naar fabriek instellingen toen de pc aangekocht geweest is. Het is dan noodzakelijk dat je de stoomkabel aan sluit omdat enkel op de battery werken niet goed is en de pc zou kunnen uitvallen bij het installeren.
 
bzdankt, maar waarom komt dat elke keer bij de opstart??? Is toch maar nodig bij zware fout, gaar nu na enkel sec door met gewoon opstarten.
Blijkbaar ingebouwd, maar toch raar. Mag dit bliven omen of kan men dit wegkrijgen (de melding) zonder de restore uit te voerenll
 
Beste Teynkust,
Zo een melding heb ik ook tijdens het opstarten. Bij mij is dat sinds ik Paragon Backup en Recovery heb geïnstalleeerd (F6). Daar maak ik me geen zorgen over. Hiermij kan je een recovery maken voor het geval Windows hellemaal niet meer opstart om dat je nog altijd in het DOS/BIOS bent. Het is eigenlijk goed dat het daar is. Het verlegt de opstarttijd toch maar met één seconde. Geen zorgen maken dus.
Gr.
WaWa
 
bedankt wawa,

Waarschijnlijk gekomen bij de initiele installatie door iemand anders van een of ander programa.
Zie verder niks aan pc alles werkt
Dus maak me er ook geen zorgen over.
grtjes,

Marcel
i
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan