Ik gebruik bijna altijd de gratis Minitool Partition Wizard, die is ook lekker overzichtelijk.
Echter de vraag is wat je precies wilt.
Wat is de beste manier ( software) om de c-schijf samen te voegen of te koppelen aan de toe te voegen schijf.
Wil je een extra schijf om daar bijv. bestanden op te zetten (bijv. je downloads en afbeeldingen)?
Of wil je echt je C schijf uitbreiden met de nieuwe schijf, zodat het allemaal C is zal ik maar zeggen.
Laatstgenoemde weet ik niet of je dat met een partitie manager kan, maar als het goed is zou dat weer wel kunnen met schijfbeheer van Windows zelf. Dan zou je daar een dynamisch volume van moeten maken. Ik weet niet echt of dat wel verstandig is voor een thuisgebruiker.
Hoe je dat moet doen en of het klopt wat ik zeg dat zal
@DDragon80 beter kunnen aangeven, die is meer thuis in diepgaand Windows gebeuren.
Persoonlijk zou ik (ook omdat het gemakkelijk is) gewoon die tweede schijf (m.2) een eigen partitie met eigen driveletter te geven.
Het is vrij eenvoudig om programma's daarop te installeren of bijv. de documenten, afbeeldingen en downloads map daar heen te verplaatsen als die de ruimte innemen.
Zaak is dus om eerst te zien wat er zoveel ruimte in neemt.