Status
Niet open voor verdere reacties.

Witdouck

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

Ik heb een Medion Laptop model S4214. Na de laatste automatische update van Windows 10 was het toetsenbord corrupt dwz de (blauwe) Fn-toets werkt niet of niet meer zoals het moet. Verschillende toetsen geven geen of andere tekens.
Geprobeerd drivers te updaten, maar probleem blijft. Denk niet dat het een hardware-probleem is. Kunnen jullie mij helpen aub.

mvg
Laurent Witdouck
 
Misschien eens kijken naar de landinstelling.
Veel laptops hebben een toets om de Fn toets te locken. Zoek eens of je een Fn lock of unlock toets hebt.
 
Heb alles geprobeerd (er is trouwens geen Fn-unlocktoets). De laatse verdachte was de gratis keylogger van Zemana. Deze gedeïnstalleerd maar nog geen oplossing. Ook op Medion niets bruikbaars gevonden.
Alvast bedankt. Het is vanzelf gekomen, zal vanzelf weer verdwijnen zeker? :p
 
Dank je wel DDragon80 Het toetsenbord op mijn Medion laptop werkt weer normaal na jouw voorgestelde ingreep. Fantastisch noem ik dat.
Nu nog een vraagje: in het zoeken naar een oplossing heb ik de laatste update van Windows 10 weer verwijderd. Zal ik hem opnieuw installeren?
Nogmaals dank.
 
Ik zou het alleszins zeker proberen. Indien je terug dezelfde problemen moest ondervinden, zelfde procedure toepassen.
Ongeacht mogelijk problemen (liever niet natuurlijk), is het altijd aangeraden je systeem zo up-to-date mogelijk te houden uiteraard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan