Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Als ik spotnet opstart krijg ik bij het inlezen van de database steeds eerst een melding waarin staat dat er een dataoverflow is bij het inlzen van het archief. Het programma blijft daarna ook stoppen bij het inlezen van de database en loopt niet verder!
Hoe kan ik dit oplossen?
 
is uw systeem een upgrade van bv xp naar win7, geheugen (2 gB, minimum) voldoende aanwezig? met mijn xp-pro/32-bit ondervind ik momenteel ook problemen met spotnet 1.7!
 
Nee ik heb een pc met normale vista (geen upgrade) en voldoende geheugen. Bedankt voor de reactie, inmiddels draait het wel, maar de foutmelding blijft!
 
heb ook wat probs. héél soms krijg ik de melding dat de spots niet kunnen ingelezen worden (dataoverflow) maar lastiger is dat SABNZBD het niet wil doen... heb dus wel de spots maar kan ze niet afhalen...
[edit]heb even opnieuw geïnstalleerd na complete verwijdering en register-opschonen en hij doet het weer perfect :p[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Als ik spotnet opstart krijg ik bij het inlezen van de database steeds eerst een melding waarin staat dat er een dataoverflow is bij het inlzen van het archief. Het programma blijft daarna ook stoppen bij het inlezen van de database en loopt niet verder!

Hoe kan ik dit oplossen?

Een update naar de nieuwste versie is hier de oplossing. De-installeer wel eerst de oude versie en kijk daarna op alles weg is in de mappen Program Files en ProgramData
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan