De pictogrammen op bureaublad in Windows 10 zijn volledig geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Sorry, maar ik kon niet anders dan eenmalig ,via mijn laptop , jullie te bereiken om voor mijn probleem van jullie een mogelijke oplossing te krijgen. Ik zal binnenkort 10 euro storten.

Ik heb gisteren een paar veiligheidsprog's, o.a. Emsisoft Antimalware geïnstalleerd . Maar ik was vergeten dat ik reeds Antimalwarebytes... had. Dus 2 prog's met hetzelfde doel blijken elkaar tegen te werken. Gevolg: bij het aanklikken ( r. of L;) van om het even wat op het bureaublad : niets reageert. Zelfs pc uitzetten gaat niet ( duwen op de aan en uit knop op CPU) Revo Uninstaller reageert njet , Configuratiescherm, enz...
Is er iemand die een oplossing weet? om mijn weer te doen draaien?

Dikke merci op voorhand,

Koekoek
 
proficiat, u pc is heringesteld. Land is nederlands/ België ( Belgisch punt = toestenbordkeuze).
Hopelijk weet je je WW en je pincode nog. Dat laatste is meestal geen probleem omdat je dit dagelijks gebruikt, maar dat WW kan men soms wel eens vergeten zijn. Dat moet je dus ook onthouden.
 
het resultaat is dat een actuele win 10 werd geïnstalleerd. Tijdens de installatie: vraag welk toetsen bord : VerenigdeS of Belgisch(punt), het laatste en toch heb ik nu Querty??
De Acronis kan ik niet installeren: het opent zich in al zijn onderdelen.<ik vind nergens back-up terugzetten. Dit prog zou ik op pc moeten kunnen zetten om de back-up te kunnen terugzetten. Of moet ik een nieuwe cd acronis schrijven?
 
taal.jpg
Klik eens op die taal.
Dan krijg je de 2 ingestelde mogelijkheden.
Waarschijnlijk staat hij niet op belgisch punt.

belgisch punt.jpg
 
indien je dus deze 2016 versie legaal aangekocht heb dan heb jij dus ook je geregistreerd op de site van acronis en daar kun jij dan ook de iso downloaden om je dus een opstart cd of usb stick aan te maken ... dus effe inloggen daar en de download doen.
 
Dat is nu mijn probleem: deze 2016 is gedownload en is zonder problemen blijven werken( mea culpa)
De winkel waar ik mijn kloon pc 6 jaar geleden heb gekocht in een nabijgelegen gemeente, is gesloten.
Ik ga op google kijken en eventueel een paar pc winkels bellen.
 
snap er niet veel van ...het komt nu over alsof jij dus een gekraakte versie gebruikt van de Acronis 2016 en wat bedoel jij nu met een gekloonde pc die je aangekocht heb ...dit komt precies over dat men daar in de winkel telkens weer dezelfde Windows verkoopt .
 
In die winkel kon ik kiezen tussen een merk pc of een pc die eigenaar met kwalitatieve elementen assembleerde ( ongeveer idem prijs ), met een originele Windows 7, daarna door Microsoft gratis geüpgraded tot 8 , 8.1 en i0.
Wat 2016 betreft, sorry, ik moet toegeven ,het is een gedownloade versie (er zijn veel die spotnet gebruiken, ik persoonlijk weinig( ik ben een 70plusser en geen pc freak) Hopelijk is er nu geen probleem voor vragen?
 
in feite mogen we geen hulp aanbieden aan problemen betreffende software dat dus niet legaal verkregen werd daarom ook het vermoeden dat ik had omdat je dus niet naar de acronis site durfde te gaan ..betreffende de opstart cd kan ik u helaas dus niet verder helpen ...ik heb u eerder de iso ter beschikking gesteld maar jij loopt hier mee vast en kan deze dus niet gebruiken .
 
Koekoek je had dus je de opstart cd gebrand van acronis en je kon er van opstarten ...
wel indien deze was opgestart dan zag je 5 opties ...
-Acronis Treu Image
-Acronis System Report
-Acronis Treu Image (x64bit)
-Acronis Treu Image Report (x64bit)
-Start Windows
al deze opties zijn volwaardige modules ..
**jij dient in dit geval de 1ste optie aan te klikken en daarop zal vervolgens je systeem herstarten ..
vervolgens zie jij dan een nieuw scherm met de opties ..
-Backup
-Recovery
-Log
-Tools &Untilities
***jij dient ook hier weer de Recovery module aan te klikken ..en vervolgens jouw eerder gemaakte backup te selecteren ...
 
gebruikte je echter de Acronis Treu Image 64 bit dan dien je dus niet de 1ste optie te nemen maar kies je voor de 3de optie (
Acronis Treu Image (x64bit) om daarna naar de Recovery te gaan .
 
Qtec: dank voor uw uitvoerige informatie, door omstandigheden heb ik uw raad tot oplossing nu pas gelezen , trouwens na de poging tot veilige modus, kreeg ik een heropstart en installatie van windows 10 , volledig geüpdatet. Wat ik niet begrijp is, dat mijn mail en alle contactpersonen van voor het bureaublad blokkering,en dit in telenet webmail. Ondertussen heb ik al enkele prog' s geïnstalleerd, o.a. Bitdender total security 2018.enz.
Maar wel ben ik van plan om, voor online bescherming, cyberghost vpn aan te kopen? Ik zal best voor deze materie een nieuwe vraag stellen.
Nogmaals dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan