Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
deze morgen toen ik de desktop opstartte viel het me niet direct op ...
maar in de taakbalk rechts onder staat er een Windows logo ...
toen ik er met mijn crusor over ging bleek het om de upgrade Windows 10 te gaan ....
neem je voorzorgen en scan eerst je pc volledig zodat deze vrij is van dergelijke besmetting ..
maak daarna een image aan van je huidig systeem ...anders kan je niet terug tenzij een nieuwe installatie .

**het rare hieraan is het feit dat deze dus niet vermeld staat via de Windows update ...!

Ashampoo_Snap_2015.06.01_07h02m37s_003_.png
 
Laatst bewerkt:
paniek nee hoor ik wilde er enkel maar een melding van doen ...
ene niet iedereen heeft deze blijkbaar gekregen zag ik juist op een ander forum waar ik deze melding ook geplaatst heb !
 
Wil je dat irritante pictogram waar niemand om gevraagd heeft weg hebben kan dit heel gemakkelijk.

Ga naar het Configuratiescherm en dan Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen Dan naar het tabblad Taakbalk

Klik nu bij Systeemvak op de button Aanpassen. Verander het GWX pictogram naar meldingen verbergen en je hebt er geen last meer van.

10.jpg

p.s. via dezelfde manier is het pictogram ook weer te activeren / zichtbaar te maken.
 
het pictogram werd hier al 3x verborgen door de instelling te veranderen naar " Pictogram en meldingen verbergen "
dit werd telkens ook bevestigd maar deze verdwijnt niet en de instelling veranderd vanzelf weer naar " pdringt ook naar "Pictogram en meldingen weergeven " ook al herstartte ik hier de pc hij blijft aanwezig !

hij veranderde wel van plaats in de taakbalk ...

eerder stond deze links in de taakbalk en nu rechts ..
Ashampoo_Snap_2015.06.01_07h02m37s_003_.png

Ashampoo_Snap_2015.06.01_13h01m53s_001_.png
 
ik heb op een 2de interne schijf ook een Windows 8.1 pro staan ( legale versie ).
*deze licentie heb ik ooit eens aangekocht toen voor 19€ ( ik heb daar eens een topic voor gestart ! deze is dus nog steeds legaal.)
wel ook hier kan ik dus het pictogram niet verbergen deze dringt zich telkens op ..en komt weer te voorschijn !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan