Windows 11 downloaden

cve

Medewerker
Forumleiding
Als ik van zowel spotnet als atube catcher iets wil downloaden lukt mij dat helemaal niet meer.
Ik weet het niet meer na een halve dag zoeken.
Alle updates zijn gebeurt.
Virsuscanner aan of af maakt geen verschil, net als firewall. (niet dat ik verwachte dat dit iets zou uitmaken.)
Heb de nieuwste versie van zowel spotnet als atube catcher gedownload en geïnstalleerd (waar ik meer hoop op had)
Heb mijn computer afgesloten en herop gestart.
drivers zijn op zo een oud ding als van mijne laptop al lang de laatste versie's.
Misschien is hier wel iemand die mij wel verder kan helpen.

windowsversie .jpg

atube catcher screenshot.jpg

spotnet screenshot.jpg

Ik zou enkele dagen afwachten. Heb in het verleden ook al gelijkaardige issues gehad met bepaalde niet standaard downloads. Een verklaring had ik er ook niet voor. Maar heb zo'n vermoeden dat een blokkage op hoger level er wel iets te maken mee kon hebben. Een wilde gok...

• Leuk
Waarderingen: cve
<<Als ik van zowel spotnet als atube catcher iets wil downloaden lukt mij dat helemaal niet meer.>>

"4K" is het programma dat hij wilt downloaden van spotnet maar niet gaat.
Bij mij is er geen probleem om dit van spotnet te downloaden.

Inderdaad dacht ik dat het aan mijn atube catcher lag en wou ik van spotnet 4K downloaden en toen merkte ik dat dit ook niet lukte. Dus gingen bij mij alle alarmbellen aan. Toen wist ik dat er iets niet pluis is. Ik heb sinds enkele dagen of weken, weet het niet meer van buiten wanneer ik naar 25H2 ben gegaan. Maar mijn oud beestje draait dus de laatste versie van Win 11.
Ik las hier of de instellingen van mijn spotnet juist staan. Wat denk je nu echt? Dat ik nog geen instellingen voor spotnet kan zetten zoals het hoort, ik gebruik spotnet nu wel al lang genoeg om te weten hoe ik mijn instellingen moet zetten.
Ik denk dat ik de raad van DDragon ga opvolgen en binnen enkele dagen nog eens proberen. Of ik nu die muziek vandaag of pas volgende week op mijn computer heb staan is dit geen drama.
Bedankt voor het mee denken iedereen. Wijzer ben ik helaas niet geworden, maar kon het maar proberen natuurlijk.
Ik laat het hier wel weten of het binnen een korte tijd vanaf nu al dan niet terug werkt.

Ik heb na uren zoeken deze voormiddag en niets gevonden op een meer reguliere manier 4K gedownloaded en kunnen installeren. Daar heb ik dan wel mijn muziek kunnen downloaden dat ik wou downloaden. Dus alternatieve manieren van downloaden lukt dus via die 4K wel en nog eens super snel ook. Ik kan wel niet kiezen welk formaat, ik kan enkel kiezen tussen laag, normaal of hoog. Maar wat formaat die dan zijn is niet echt duidelijk. Nu ja het speelt goed af op mijne laptop. Nu nog zien hoe het via mijn gsm afspeelt in mijne auto.

blijkbaar zijn er meerdere gebruikers van de laatste versie van spotnet 1.9.2.2 die niet meer kunnen downloaden.
een mogelijke oplossing:

1762808710128.png

gebruik maken van Grabit of andere NZB-download app zoals NewsBin, ......

je kan het proberen met poort: 119 ?

1762809164228.png

deze tool blijft werken na de trial periode, enkel de 'usenet search service' wordt daarna uitgeschakeld.

Waarom makkelijk als moeilijk ook zou moeten gaan : je kan die 4K downloader gewoon ophalen op hun website !

Dat heb ik dan laat in de namiddag ook gedaan. Daarna geen problemen gehad met het binnenhalen van bestanden en vlug ook nog. Heb dit ook meegedeeld. Maar mijn probleem blijft dus nog steeds dat ik niets kan binnenhalen via spotnet en atube catcher. Maar mijn bestanden die ik geprobeerd had binnen te halen heb ik nu dus wel via 4K kunnen binnen halen.

Terug
Bovenaan