Windows 10 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkejulio

Steunend lid
Vip Lid
krijg steeds melding kan niet downloaden netwerk fout chrome firefox edge allemaal zelfde melding heb reeds alle mogelijke suggesties gebrobeerd die op microsoft en andere help sites staan niets helpt heeft iemand dit ook al gehad graag hulp groetjes ikkejulio
 
Kijk eerst eens na dat de netwerkkabel goed insteekt. Soms kan deze wel eens slecht contact maken in de plug. Beiden uiteinden checken. Duw deze maximaal in de netwerkpoorten.
Een andere netwerkkabel kan je ook eens proberen.
 
even duidelijkheid scheppen : je hebt wél internet of niet ? komt de foutmelding enkel bij het downloaden ?
Wat zie je gebeuren en wat niet ?
Heb je nog ander apparaat dat wel verbinding heeft zoals smartphone ?
 
ik werk met wifi op laptop bij desktop computer alles normaal en daaar wer ik ook met wifi alles wat ik wil downloaden komt deze melding ik denk enige oplossing terug win10 instaleren heb reeds backup gestart en dit blijft hetzelfde
 
en op die laptop heb je daar internet aktief (m.a.w. kan je wel browsen vb. naar pagina die je voordien nog nooit bezocht en die dus niet in de cache kan zitten) en komt de melding dan enkel als je echt 'download' selecteert ?
 
staat je ' Wifi ' wel op??? dit zie je onderaan rechts:

1629195911369.png

Wifi ' Aan '

1629196000659.png


Wifi ' Af ' ook geen Internet

1629196131623.png


Internet via ' netwerk kabel '
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan