Een schijf hidden maken in Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wisperbird

Steunend lid
Vip Lid
Ik vind in Win7 geen optie om een schijf hidden te maken.
Toch kan dat want Windows doet dat zelf ook met de opstart partitie.
Weet iemand hoe dat moet ??
Ik wil de readyboost hidden maken, ben benieuwd of dat werkt.
 
het werkt Pluis ...eerder had ik al de bewerking gevonden maar wist dus niet welke nummer je diende in te geven en dacht dat dit dus het cijfer 1 was ...
maar deze verborg enkel het DisketteStastion ...
nu ik voor de usb stick N het cijfer 8192 heb ingegeven werd de stick N verborgen ...je diende je wel af te melden en terug aan te melden om deze verandering door te drukken .
 
Had ik dan gezegd dat het zinvol is als men 4 Gig of meer heeft.
Sterker nog mijn 64 bitter met 16 gig intern heeft het standaard uit gezet.
Zo in de geest van doe niet zo gek.
@pluis, nee het register aanpassen hoeft niet hoor.
Maar een oude rig met DDR1 en maar twee sloten vaart er wel bij.
 
wel ik heb eens de proef op de som genomen en heb een 15GB usb stick gebruikt voor readyboost ...
deze heb ik verborgen ...en zowaar ik bemerk dus echt dat mijn systeem sneller is ...geworden .(y)

Ashampoo_Snap_2013.09.23_22h08m46s_002_.jpg
 
Ik heb het gehele topic eens nagelezen en ik ben het spoor bijster -)5

De vraag is: Heeft Windows 7 een optie om een verborgen schijf te maken.
Volgens mij bestaat deze optie niet, ( Ben ik trouwens in geen enkele Windows versie tegengekomen ) maar daar is het register natuurlijk voor om dit soort aanpassingen te maken.

Een verborgen Readyboost station heb ik geen ervaring mee.

En dan de oude pc met DDR1 en maar twee sloten. Dit is weer even nieuwe info, staat daar W7 op ??
 
ik beweer ook niet dat dit komt omdat hij verborgen is ...ik wilde maar aanhalen dat het tevens ook gelukt is om deze te verbergen !
de 15GB usb stick die ik dus voor de readyboots heb gebruikt is dus dank zij je bijdrage verborgen !
dat de pc sneller is geworden kan ik enkel maar bevestigen ...
 
Die verborgen schijf is gelukt, maar ik wilde de readyboost verbergen en van het een kwam het ander.

Nou, in antwoord #25 zegt qtex dus dat het hem gelukt is om z'n readyboost geheugen te verbergen met de link die ik gegeven heb.
( shit) jammer dat ik op dit moment geen lege usb stick heb liggen.

Ik denk daarom dat we een heel eind de goede richting op gaan.
 
je verstaat blijkbaar Wisperbird verkeerd Pluis ...ook hij geeft aan dat het hem gelukt is ..
maar dat we ergens zijn afgedwaald wat betreft readyboost !
 
je verstaat blijkbaar Wisperbird verkeerd Pluis ...ook hij geeft aan dat het hem gelukt is ..
maar dat we ergens zijn afgedwaald wat betreft readyboost !

Krijg toch weer een ingeving:
Dit staat in de Topicstart:

Ik wil de readyboost hidden maken, ben benieuwd of dat werkt.

Dit zegt mij toch niet echt dat we aan het afdwalen zijn.

To the point: We zijn dus bezig om een USB Flash disk tot een verborgen schijf te maken. Jij zegt in antwoord #22 dat dit je gelukt is.

Waar gaat het dan in dit Topic verder fout ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan