Een schijf hidden maken in Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wisperbird

Steunend lid
Vip Lid
Ik vind in Win7 geen optie om een schijf hidden te maken.
Toch kan dat want Windows doet dat zelf ook met de opstart partitie.
Weet iemand hoe dat moet ??
Ik wil de readyboost hidden maken, ben benieuwd of dat werkt.
 
ik zeg niet dat we afdwalen van het onderwerp ....dit is dat Wisperbird een usb stick wil gebruiken voor readyboost ,gelijktijdig wilt hij deze dan ook verbergen ....
en inderdaad hebben we dit nu behaald dankzij uw bijdrage ( in bericht #2 had ik al de oplossing half aangereikt maar omdat ik dus een foute nummer ingaf werd mijn diskette stastion verborgen) en niet de gewenste usb stick,die in dienst werd genomen als readyboost ..
het klopt dus wat ik vermelde in bericht #22 dat het me nu gelukt is ...dankzij de juiste nummer in te geven van het betreffende stastion .
ik heb de usb met de letter N gebruikt d.w.z. dat ik bij de registerregel welke ik heb moeten aanmaken met de naam NoDrives een Decimaal waarde diende te geven van 8192daardoor verkreeg ik dus de regel NoDrives REG_DWORD 0X00002000 (8192) en deze werd pas aktief bij het terug aanmelden

Ashampoo_Snap_2013.09.23_22h13m56s_003_.jpg

ik heb er een pdf van aangemaakt ....

met afdwalen bedoelde ik de discussie die ontstaan is om ook readyboost te kunnen gebruiken op een 64bit systeem omdat ik er van uitging dat op een 64bit systeem readyboost al aanwezig is ...
dit word immers ook aangehaald in bericht #10
 

Bijlagen

  • Schijven verbergen van uw computer in Windows 7 of 8.pdf
    228.8 KB · Weergaven: 92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan