epson printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een printer een epson XP 540, telkens ik wil scannen zegt die ;: sluit een scanner aan om te kunnen scannen, dan moet ik naar boven lopen met mijn usb mijn laptop aansluiten en zo scannen,
daarna scant hij dan wel wel als ik de knop scannen indruk.
Ik heb die knop scanner (blauw logo) uit de appstore gehaald, iemand een idee, waarom hij dit telkens vraagt, printen is geen probleem het is allemaal wifi

ed
 
de printer microsoft xps document writer dat is een vergissing hij staat normaal gezien op series netwerk kopiëren ( 1 kopiëren)
heb je foto 3 gezien dat ik de beelfdformaat niet kan veranderen omdat je dacht dat ik pfd had gekozen maar kan het niet veranderen.
Het is toch raar dat ik op printer kopiëren wel kan printen, ga ik nog kunnen printen als ik deze verwijder, en de 540 xp al standaard instel, doe ik dit in configscherm of via uw weg via instellingen
en gaat scanner daar dan bijstaan, want die is precies niet geinstalleerd
moet ik de driver ( epson scan updater) uit het vorige gesprek misschien eens installeren
en hoe verwijder ik mijn printer van mijn pc als er nu niets meer moest werken, want die melding (kopiëren) zegt u is omdat ik die al eens opnieuw heb geinstalleerd,
hoe verwijder ik volledig alles van mijn laptop en begin met een propere installatie
thanks
 
vraagje in afbeelding 2 zie ik dat jij een kladblok heb gestart ...is het deze die jij dan als een pdf wenst te printen >indien zo ben je al verkeerd omdat een kladblok enkel maar iets kan opslaan als een .txt ( lees tekst bestandje) en niet als een .pdf
waar jij de XP-540 gaat instellen als de standaard printer maakt niets uit belangrijk is dat deze dus on-line komt te staan en als de standaard printer .

*wil jij eerder de installatie over doen dien je eerst wel alles betreffende deze XP-540 printer te verwijderen …
eerst kijk je in taakbeheer of er iets open staat van deze printer en indien zo sluit je dit af ..
daarna klik je in je eerste afbeelding op elke regel waar naar deze Epson XP-540 printer verwezen word en je kiest verwijderen …
of je doe het gewoon via het (oude ) configuratiescherm programma's en onderdelen >maar ook hier dien je dan alles te verwijderen met een vermelding naar deze printer …

**nu ik gebruik de HP Deskjet F4210 en indien ik deze dus wil verwijderen dien ik dus alles te verwijderen …
Ashampoo_Snap_vrijdag 14 september 2018_11h08m14s_001_.png
of ik kies bij apparaten en printers simpelweg voor verwijderen .. in de hoop dat dan ook alles verwijderd word ..
Ashampoo_Snap_vrijdag 14 september 2018_11h11m02s_002_.png
 
vanwaar komt uw eerste afbeelding, waar vind ik die, is dit uit software verwijderen?
mag ik dit via revo uninstaller doen ook
en moet ik die drie printers uit onderstaande foto ook allemaal verwijderen of gaan die weg zijn als ik ze uit apparaten en printers verwijder
moet ik het register ook zelf nog resten opsporen en verwijderen?

5b9c2ab50a692-alle_drie_verwijderen.jpg




hier alle drie verwijderen dan

thanks, krom van de pijn moet er al mee stoppen, kom zo spoedig mogelijk terug maar moet ook werken; merci Qtex
 
de eerste afbeelding van bericht #18 komt uit de lijst " programma's en onderdelen " via het (oude) configuratiescherm..
ik zei eerder dat je alles betreffende de Epson XP-540 diende te verwijderen en nog is het je blijkbaar niet duidelijk ..
terloops heb jij zelf aangehaald of het niet beter was om eerst alles te verwijderen om dan de printer software terug te installeren...
 
Qtex, is het via onderstaande foto dat ik zo mijn printer als standaard printer kan instellen, ik kies ik dan netwerk of gewoon de 540 series

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5b9edee9ecc37\/5b9edee9e00b9-instellen_priner.png"}[/IMG2]
 
het staat er toch duidelijk vermeld ...waarom twijfel jij aan jezelf vertrouw jij dan je eigen ogen niet !
ene nog steeds staan er 3 vermeldingen betreffende de Epson XP-540... denkelijk dien je de netwerk printer te selecteren wil jij vanop afstand kunnen printen / scannen
 
laten we het onderwerp sluiten, als het me niet lukt bij herinstallatie open ik een nieuw item
thanks aan iedereen, had nog graag wat meer uitleg gekregen van Hobbyman , met paint net
greets

ed
 
als jij nu eerst eens via apparaten en printers de XP-540 printer aanklikt en vervolgens op beheren klikt dan zou je in feite hetzelfde moeten zien als hier onder …
Ashampoo_Snap_woensdag 19 september 2018_20h46m08s_001_.png
*staat hier je scanner vermeld dan is ook deze aanwezig bij u en zit het probleem elders ….
word de scanner niet vermeld dan dien je deze natuurlijk te installeren en kies je voor de Epson scan 01/09/2016 daarna dien je dan ook de Epson scan updater te installeren .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan