epson printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een printer een epson XP 540, telkens ik wil scannen zegt die ;: sluit een scanner aan om te kunnen scannen, dan moet ik naar boven lopen met mijn usb mijn laptop aansluiten en zo scannen,
daarna scant hij dan wel wel als ik de knop scannen indruk.
Ik heb die knop scanner (blauw logo) uit de appstore gehaald, iemand een idee, waarom hij dit telkens vraagt, printen is geen probleem het is allemaal wifi

ed
 
Ben uit verlof terug, Mijn printer wou niet meer en wachtrij vol. Pas na de printer verwijderd te hebben en wachtrij leeg bij apparaten-printers ,een heropstart en dan de printer ingeplugd te hebben is hij terug normaal bezig.
Gaat automatisch zo'n driver en 10 keer de printer nagezien te hebben wat niet verder hielp. Mss heb je er wat aan.
 
je zegt na verwijdering printer, heb je die dan via configuratiescherm en een programma verwijderen verwijderd of met revo uninstaller of iets anders?
je laatste zin gaat automatisch zo'n driver en 10 keer de printer nagezien, wil je zeggen dat hij automatisch zijn driver gaat halen op het net
wat mij vooral interesseert is heb je je printer volledig verwijderd van je pc of gewoon losgekoppeld
wacht op je antwoord, thanks

ed
 
hobbyman als de wachtrij vol is dan kun je deze normaal gezien ook gewoon de afdruk taken annuleren en verwijderen ...
dat hij alles opslaat in de wachtrij heeft waarschijnlijk met de service print spooler te maken ...mogelijk dat deze dus niet opgestart was .
 
Naar Printers en scanners gaan , een linkerklik erop, en verwijderen klikken . Pc heropstarten en dan de printer inpluggen ,zo werkte hij terug bij mij.
 

Bijlagen

  • Printer verwijderen.JPG
    Printer verwijderen.JPG
    46.3 KB · Weergaven: 179
Laatst bewerkt:
jij hobbyman diende de printer terug on-line te zetten deze stond bij u dus off-line en daardoor kon er dus niet geprint worden en komt de wachtrij vol te staan .
 
Neen voordien had ik problemen met een verfrommeld blad in de printer. Hij wilde niet meer. Je twijfelt dan tussen printer en je laptop. Mijn manier hielp.
Waarom zou de TS de printer hem dan niet even via de usb draad willen checken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan