geen beeld op monitor na aansluiten HDMI kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo:

Ik heb pas een nieuwe monitor gekocht,namelijk de Philips 247E3LHSU 23.6 inch,deze heeft een VGA aansluiting en 2 HDMI poorten,nu heb ik een HDMI kabel gekocht en aangesloten aan monitor en PC,maar nu doet het volgende probleem zich voor,wanneer ik mijn computer aanzet dan krijg ik geen beeld alleen een klein venster met de tekst" Check Cable Connection".Wie heeft er ook zo'n monitor en kan mij vertellen wat er verkeerd is gegaan?

Grts: liawi
 
normaal gezien dien je maar gewoon het scherm aan te sluiten en zal windows deze ook herkennen en de juiste instellingen invoeren ...
echter vermoed ik dat je deze cd dient te gebruiken ..gezien je de hdmi kabel gebruikt met een resolutie 1920 x 1080 en toch zwarte randen over hou...
ik ken dit scherm zelf niet ..en kan alleen maar dit vermoeden uitten !
 
qtex,ik heb het gevonden en het probleem is opgelost.
Je moet gaan naar het Catalist control center van AMD,daarin ga je naar mijn digitale beeldschermen,daarin naar eigenschappen(digitaal beeldscherm),daar vink je ITC verwerking uit,en GPUaanpassen inschakelen vink je aan,dan ga je naar opties schermgrootte(digitaal beeldscherm)en daar doe je de overscan en voila je monitor is helemaal beeldvullend.Dit is natuurlijk alleen voor AMD videokaarten,hoe het met NVidea is dat weet ik niet.Ik hoop dat hier nog meer mensen plezier van zullen hebben.Maar in ieder geval allemaal hartelijk dank voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan